julegaver til ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. september 2010

bette

hvad skal de have i år??? eller hvad ønsker de sig mon??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Anja

Her i huset står den i al fald på Lego i julegave. Elias har længe ønsket sig passagerflyveren fra Duplo, så den får han. Jonas får noget Star Wars Lego og så får de i fællesskabet et par kasser med alm småt Lego. Det hele blev indkøbt, da Bilka kørte minus 40% for noget tid siden.

Ellers ønsker Elias sig en cdafspiller til sit værelse, nogle trådløse høretelefoner og en stor basketballkurv til at hænge på muren udenfor.

Anmeld

13. september 2010

Lise

Hvordan kan i tænke på julegaver allerede. Der er jo over tre (TRE!!!) måneder til

Jeg regner med at finde ud af det et sted mellem 20. og 23. december

Anmeld

13. september 2010

Grynt

Har lokket min far til at bygge et dukkehus til Freja  Så fra os af står den jo nok på dukker og inventar til huset, som jeg véd vil bringe rigtig megt lykke

Anmeld

13. september 2010

Muffinmus

mjø, tror de skal have lidt puslespil....

Og lego, tja, det fik de vist masser af sidste år, så vi har rigeligt,men kommer der mere så atger vi det med jo:-P

Tror han ønsker sig briobanen, men den har svigerne jo gemt fra min mands barndom, så tror vi får noget derfra.

Anmeld

13. september 2010

linemus

Indtil videre er jeg ikke kommet længere end til, at Signe og Nanna skal have store dyner, for nu synes jeg, juniordynerne er ved at være for små. Har I skiftet til voksendyner endnu?

- Line

Anmeld

13. september 2010

bette

linemus skriver:

Indtil videre er jeg ikke kommet længere end til, at Signe og Nanna skal have store dyner, for nu synes jeg, juniordynerne er ved at være for små. Har I skiftet til voksendyner endnu?

- Line

nej synes egentlig at mikkels junior dyne er fint stor til ham endnu. 

og for det meste ligger han med rumpen i vejeret uden dynen på.. sååå

Anmeld

13. september 2010

ann-kristina

Her står den vist på Lego til både Emilie og storesøster Freja på næsten 6. Jeg købte for nogle mdr siden en KÆMPE kasse legobelville på DBA. Der er vist 6-7 eventyrslotte og jeg gav kun 950 kr. Freja får noget af det i fødselsdagsgave og så bliver resten gemt itil julegaver.

Anmeld

15. september 2010

Siber

Johanna skal have en cd afspiller til sit værelse, og noget barbie eller sylviana family

Alma får en voksendyne og sengetøj, og muligvis skal hun også have noget legetøj.

Anmeld

15. september 2010

Kaufie

Hopper med på Lego-vognen.... købt under Bilkas 40% udsalg

Men sønnike bliver sikkert vældig begavet i julemåneden - med lillesøsters ankomst og de ting, der derefter falder af på ham, så han ikke føler sig glemt af familie og venner på barselsbesøg

Mette, som planlægger at være i god tid med julegaver i år, da julestress/sne/kulde ikke er så godt foreneligt med en på 1 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.