Mor madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Anonym trådstarter

Hvordan påvirker det mælkeproduktionen?

Hvis mor nu ikke er god til at spise mindst 3 gange om dagen. produkceres der på mors depoter eller går den i stå??????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Anonym trådstarter

Hold da op den forsvandt hurtigt om på side 4....

slet ingen der ved noget???

Anmeld

13. september 2010

Ni-ko-li-ne

Min SP sagde, at det var vigtigt at moderen fik spist godt

Anmeld

13. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hvordan påvirker det mælkeproduktionen?

Hvis mor nu ikke er god til at spise mindst 3 gange om dagen. produkceres der på mors depoter eller går den i stå??????????

Hvis du ikke får næring nok gør den lille det heller ikke. 

Du kan jo ikke køre i bil med campingvogn og så på tom tank, på et eller andet tidspunkt stopper det altså.

Det vil tære på dig både fysisk og physisk, at du ikke får energi nok - ikke søvn nok osv. Den lille bliver ikke mæt og græder mere og mere. 

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

kan godt fornemme at jeg må tage mig sammen så og få spist mindst 3 gange om dagen...

Anmeld

13. september 2010

Anonym skriver:

kan godt fornemme at jeg må tage mig sammen så og få spist mindst 3 gange om dagen...

gik med en ung mor i mg, hun havde helt glemt at spise - så hun var blevet så tynd at selv sp bad hende gå til lægen og give flaske til lillepigen. 

Har selv prøvet at glemme at spise og det kan mærkes på ens overskud - tålmodighed osv. Men har så også en mand der laved aftensmad hver evige aften..

Anmeld

13. september 2010

Mor til Frederic skriver:

Hvis du ikke får næring nok gør den lille det heller ikke. 

Du kan jo ikke køre i bil med campingvogn og så på tom tank, på et eller andet tidspunkt stopper det altså.

Det vil tære på dig både fysisk og physisk, at du ikke får energi nok - ikke søvn nok osv. Den lille bliver ikke mæt og græder mere og mere. 

Det var dælens!!

Det giver sq meget god mening herhjemme i hvert fald, for jeg er blevet SÅ dårlig til at få spist mig noget mad, og det falder faktisk i meget god takt med at Lisa er begyndt at sove dårligere...

Jeg må se at få kørt noget mere i hovedet!!!

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

gik med en ung mor i mg, hun havde helt glemt at spise - så hun var blevet så tynd at selv sp bad hende gå til lægen og give flaske til lillepigen. 

Har selv prøvet at glemme at spise og det kan mærkes på ens overskud - tålmodighed osv. Men har så også en mand der laved aftensmad hver evige aften..

synes bare ikke jeg er sulten...

Anmeld

13. september 2010

Brams

Du kan godt springe over maden (EN GANG IMELLEM)  med sørg for at få nok væske det er endnu vigtigere sagde min SP for jeg "glemte" det nemlig også tit til frokost.

Anmeld

14. september 2010

Tilmeldt skriver:

Det var dælens!!

Det giver sq meget god mening herhjemme i hvert fald, for jeg er blevet SÅ dårlig til at få spist mig noget mad, og det falder faktisk i meget god takt med at Lisa er begyndt at sove dårligere...

Jeg må se at få kørt noget mere i hovedet!!!

Det hele giver en kæde rekation...

Men herligt du lige fik et bette los bagi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.