Vask af tøj til babys ankomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2010

Anonym trådstarter

Hvor tidligt går i igang med at vaske babytøj inden babys ankomst? Jeg har efterhånden fået købt SÅ meget, men vil ikke lægge det i kommoden før det er vasket.

Hvornår vasker i tøjet? Jeg har termin d. 2. november 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Risen

Anonym skriver:

Hvor tidligt går i igang med at vaske babytøj inden babys ankomst? Jeg har efterhånden fået købt SÅ meget, men vil ikke lægge det i kommoden før det er vasket.

Nogle uger inden tror jeg at jeg vaskede det.. Vist nok 37+

Anmeld

13. september 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Har også termin den 2. november - jeg har ferie nu og går direkte på barsel. Og jeg regner med at gå i gang omkring 1 mdr. før..

Anmeld

13. september 2010

2babygirls

Hmm tror jeg vaskede tøjet ca 6 uger før... kunne slet ikke lade hver.. og så finder man egentlig også ud af om man mangler noget.. Baby skulle i hvert fald lige have nogle flere bukser

Anmeld

13. september 2010

FruHolm <3

har vasket det 1 gang for en uge har termin 26 december, men har så også plan om at vaske det igen når jeg går på barsel, det var bare næmmere at få styr på det når det var vasket, da noget af det er nyt og noget af det har jeg lånt, da det har været min lillebrors så det har ligget i poser, og lugtede indelukket

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

Jeg har vasket efterhånden som vi har fået/købt.. Har termin om 4½ uge, og startede da det var dejlig varmt udenfor (dvs. uge 26-27, for der havde jeg ferie) så det kunne hænge ude og blive tørt og lækkert..

- Har derefter haft det oppe af skufferne en gang eller fem, for at flytte rundt på det..

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Jeg gjorde det et par uger inden jeg havde termin.. omkring uge 35 Det er SÅ hyggeligt.. hihi

Må jeg spørge hvorfor du er anonym?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.