Baby's vægt da I var 32+6 (33 uger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.425 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Nadia&Daniel

Hvor meget vejede Jeres baby da I var 32+6 (33 uger???)

Har lige været til ekstra scanningen (er 32+6 i dag) og vores guldklumpe ligger under kurven, så skal til ekstra tjek igen om 2 uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

roenlund

Jeg er blevet skannet hver 2. uge siden jeg var i uge 25 (er nu i uge 33) fordi han ikke vejer det han burde... jeg er så inde og få kørt ctg de uger hvor jeg ikke bliver skannet da jeg heller ikke har så meget fostervand... Hver gang siger de at alt ser perfekt ud og at han har det godt...

Hvor meget under gennemsnittet var du??? nogen skal jo også have små børn når andre for basser på 4500g

Anmeld

13. september 2010

maria_wlt

I uge 33 var min søn ca 2 kg... (født i uge 39 og var 3744 g)

Anmeld

13. september 2010

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

Jeg er blevet skannet hver 2. uge siden jeg var i uge 25 (er nu i uge 33) fordi han ikke vejer det han burde... jeg er så inde og få kørt ctg de uger hvor jeg ikke bliver skannet da jeg heller ikke har så meget fostervand... Hver gang siger de at alt ser perfekt ud og at han har det godt...

Hvor meget under gennemsnittet var du??? nogen skal jo også have små børn når andre for basser på 4500g

Vores vejer 1714 gram..

Omkreds på maven var perfekt, men det var hovedmålet og lårbenet's mål som trak ned på vægten..

Anmeld

13. september 2010

maria_wlt

Nadia&Daniel skriver:

Vores vejer 1714 gram..

Omkreds på maven var perfekt, men det var hovedmålet og lårbenet's mål som trak ned på vægten..

Det er perfekt..

Jeg har selv været til ca 25 scanninger med Tristan og der skal ikke altid meget til før de får målt forkert.. Så tror ikke du har det mindste at været bekymret for 

Anmeld

13. september 2010

Nadia&Daniel

maria_wt skriver:

Det er perfekt..

Jeg har selv været til ca 25 scanninger med Tristan og der skal ikke altid meget til før de får målt forkert.. Så tror ikke du har det mindste at været bekymret for 

Hun var rigtig behagelig (stave) hende som scannede mig, så er faktisk helt tryk ved det

Anmeld

13. september 2010

roenlund

Jeg ved jo ikke hvor meget han vejer i denne uge men sidst da jeg var i uge 31 vejede han "kun" omkring 1350 hvilket er noget under gennemsnittet men de siger at så længe han tager på fra gang til gang er det OK

Anmeld

13. september 2010

2babygirls

Vores blev skudt til ca 1929g ved en scanning i uge 32+1

Anmeld

13. september 2010

Anja

Jeg var ved jm 33+4  - altså et par dage længere henne end dig  - og da skønnede jm at baby var 2500 g, hvilket var over gennemsnittet.

Anmeld

13. september 2010

Sara_S

Nadia&Daniel skriver:

Hvor meget vejede Jeres baby da I var 32+6 (33 uger???)

Har lige været til ekstra scanningen (er 32+6 i dag) og vores guldklumpe ligger under kurven, så skal til ekstra tjek igen om 2 uger..

Jeg var til 3D scanning i uge 32 (altså 31+1) og Tristan blev målt til at veje 1740g der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.