Fulde 37 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Sky

Bare lige et hurtigt spørgsmål

Der er nogen der skriver at fødslen gerne må gå igang efter fulde 37 uger - betyder det så i 37+0 eller 38+0?

Måske et dumt spørgsmål, men forstår det ikke lige helt  

Sky 32+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Sky

Hmm...ingen der ved det?

Anmeld

14. september 2010

Gyllibik

Sky skriver:

Hmm...ingen der ved det?

Hej,

Er lige på besøg fra oktober grruppen. Det er 38+0 Så vidt jeg ved.

Anmeld

14. september 2010

isimaven

Hej har lige haft jordemoder på besøg i dag det er ved fulde 37 uger dvs. 37+0
så op til tre uger før og til to uger efter termin er den periode hvor en normal fødsel til tiden kan ske
men det er forvirrende med alle de tal!

Knus fra isimaven der har grønt lys fra min jordemoder til at føde den 8. November og termin den 29. November

Anmeld

15. september 2010

Sky

ok ...3 uger før og 2 uger efter det er da til at forstå

...Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at føde bare en lille bitte smule før min termin for sys ikke det er så fedt med maven længere  - men på den anden side så har jeg termin på min mormors fødselsdag og det er jo også lidt sjovt...

Og så vil man jo som alle andre gravide nok helst ikke gå over tid

Tak for svar - Knus Sky 32+3

Anmeld

18. oktober 2010

Sky

Jeps!! - så var det i går jeg rundede de fulde 37 uger!...nu kan hun bare komme kan hun...selvom jeg godt nok ikke tror det er lige oppe over...

Jeg har godt nok mega ondt i hele skroget og har en del plukkeveer om aftenen men ikke noget som burde give anledning til at tro at jeg snart føder... 

Knus Sky 37+1 

Anmeld

21. oktober 2010

Mette Mulle 83

Det kunne være fedt, den lille gad komme 3 uger før termin - det er hverken til at trække vejret eller få sko på for den sags skyld  Det vigtigste er nok bare, at den lille er helt klar - for vi kan hurtigt blive enige om, at der skal ikke prikkes meget til en, før man siger - "kom nu ud" på dette tidspunkt i graviditeten

Håber hun kommer når hun er klar til den store vide verden - du er jo klar til at se hende

Mette 36+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.