Barnevogn med tilbehør sælges billigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.503 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. september 2010

BabyStella!

Hej! Jeg har købt ny barnevogn, så den gamle skal nu sælges, så den ikke står og fylder.

Den er ca. 6 år gammel, har været brugt til 2 børn, og stået stille i et par år på loftet. Knirker lidt og er lidt rusten, men ellers udmærket - evt. som dagpleje/vuggestue vogn.

Sort med hvid indtræk, hvorpå der er bamser. Liften lige sådan. Medfølger; Sort fluenet, kaleche, lift, sort regnslag, varekurv, u/madras desværre, hjul med slange, liggemål 90 cm.

Mærket er en COZY, og er købt i "Ønskebørn" i sin tid.

Kom og kig og evt. ta´ den med hjem. Jeg bor i Sæby ved Frederikshavn.

PRIS; 1.000 kr. (Pris kan godt forhandles lidt.)

NY PRIS; 800 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

hvis du havde solgt klapvognen for et år siden, havde jeg været sprunget på den.. Super skøøøn vogn, og fåes ikk mere. så jeg måtte på det brugte markedet et andet sted..

Sååå kvinder, total lækker klapvogn, og go' pris.. ærgeligt man har alt, og ingen baby på vej :')

Anmeld

13. september 2010

pussepige

Rigtig fin barnevogn.. Hvis det ikke var fordi mit budget til barnevogn nr 2 lå lavere havde jeg købt den   Den skal du nok få solgt...

Anmeld

13. september 2010

BabyStella!

pussepige skriver:

Rigtig fin barnevogn.. Hvis det ikke var fordi mit budget til barnevogn nr 2 lå lavere havde jeg købt den   Den skal du nok få solgt...

HVad vil du da gi´? Er villig til forhandling

Anmeld

13. september 2010

BabyStella!

LouiseVous skriver:

hvis du havde solgt klapvognen for et år siden, havde jeg været sprunget på den.. Super skøøøn vogn, og fåes ikk mere. så jeg måtte på det brugte markedet et andet sted..

Sååå kvinder, total lækker klapvogn, og go' pris.. ærgeligt man har alt, og ingen baby på vej :')

Det var en skam, og du er sikker på, der ikke en baby mere på vej?

Anmeld

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

BabyStella! skriver:

Det var en skam, og du er sikker på, der ikke en baby mere på vej?

Altså, så vidt jeg ved burde det ikke kunne lade sig gøre. Men som historien forlyder, så har nr 1 jo ikke en far, såå..
Ejh føler mig kun enormt gravid når jeg har mit lort, og det er der hver måned så desværre..

Men var på jagt efter sådan en klapvogn, især også fordi jeg er total solgt med det drejesystem. Men der var ikke noget tilsalg til min pris, så endte med jeg købte samme klapvognsmodel, bare udendreje system:s Men jeg elsker nu min klapvogn..

Anmeld

21. september 2010

BabyStella!

NYE BILLEDER OG NY PRIS 4545

Anmeld

21. september 2010

BabyStella!

NYE BILLEDER OG NY PRIS

Anmeld

21. september 2010

Mette Nexø

Det er noget møg du bor så langt for ellers havde jeg været interresseret i klapvognen, men er nok for dyrt at sende den til Sjælland

Anmeld

21. september 2010

BabyStella!

Mette Nexø skriver:

Det er noget møg du bor så langt for ellers havde jeg været interresseret i klapvognen, men er nok for dyrt at sende den til Sjælland

Ja, det kan nok desværre nok ikke betale sig. Aner egentlig ikke hvad den vejer, så kan heller ikke finde ud af det

En skam, men er der ingen der vil ha´ den, så kig forbi en dag, I er i Nordjylland  Så er det din!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.