Mønster til sengerand, sækkestol og legetæppe søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.857 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2010

CA

Hej

Vil bruge ventetiden til at sy nogle dejlige ting til den lille ny. Jeg mangler bare en opskrifter på legetæppe, sækkestol og sengerand. Nogen der ligger inde med noget eller et link?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Nea85

Hej.

Stof og stil har mønstre på sækkestol og legetæppe. Jeg er endnu ikke faldet over et mønster på en sengerand.

Hilsen Nea85

Anmeld

14. september 2010

CA

Mange tak! Har lige bestilt lækkert stof og mønster til sækkestol derinde. Legetæppet var ikke helt som jeg gerne ville have det, men jeg finder nok et inden januar.

Anmeld

14. september 2010

Sakris

Biblioteket..... Sybladet Ingelise har mønstre for alle de dele du søger. Mener jeg fandt det i nogle af hæfterne fra 2008 Måske.... Men hæng mig ikke op på det.  

Anmeld

14. september 2010

CA

Okay mange tak for tippet! Jeg vil et smut på biblioteket i morgen. Hvordan har du fået den der på i bunden som viser hvor langt du er henne??

Anmeld

14. september 2010

Sakris

Carina87 skriver:

Okay mange tak for tippet! Jeg vil et smut på biblioteket i morgen. Hvordan har du fået den der på i bunden som viser hvor langt du er henne??

Når du har lavet din ticker inde på lilypie, går du ind i din profil. I højre side er der en kasse når du er plusmedlem, hvor der står "smiley-centralen", "privatliv" osv. Der trykker du bare på signatur og indsætter tickeren 

Håber det er forståeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.