Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så synes jeg lige i skal se lidt flere billeder af min lille trold... nu er hun 7 uger (næsten 8)
de første 5 er taget med mobiltelefon, så beklager kvaliteten.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
årh hvor er hun lækker
Woohooo den første til at svare (håber jeg! )
Jeg har jo set de fleste billeder, så føler mig godt og grundigt snydt for billedespam.Men hun er så nuttet. Iøvrigt ret sejt at hun viser interesse for bamser... det pjat gider Malou squ ikke
Zette skriver: Woohooo den første til at svare (håber jeg! ) Jeg har jo set de fleste billeder, så føler mig godt og grundigt snydt for billedespam.Men hun er så nuttet. Iøvrigt ret sejt at hun viser interesse for bamser... det pjat gider Malou squ ikke
Bamsen synes hun er lidt hyggelig... og hun ælsker hendes æseldyr, og tigerdyr inde ved puslebordet, de får sig en meget seriøs snak når vi er der...
Smækkerlækker tøs Flotte øjne...
Nåårh, så sød, og så glad hun er for sin sut og bamsen
noname skriver: Bamsen synes hun er lidt hyggelig... og hun ælsker hendes æseldyr, og tigerdyr inde ved puslebordet, de får sig en meget seriøs snak når vi er der...
Der snakker vi vidst bare med væggen .... mit barn er meget nemt at tilfredsstille..
Zette skriver: Der snakker vi vidst bare med væggen .... mit barn er meget nemt at tilfredsstille..
en væg er nu heller ikke så tosset at snakke med, den svarer jo ikke igen, så Malou får ALTID ret i de samtaler.... lool
noname skriver: en væg er nu heller ikke så tosset at snakke med, den svarer jo ikke igen, så Malou får ALTID ret i de samtaler.... lool
Nok præcis derfor vi snakker med væggen!
Zette skriver: Nok præcis derfor vi snakker med væggen!
hi hi, ja garanteret...
åhh det er så hyggeligt med alle de lyde der kommer fra dem...
elsker at stå med hende ved puslebordet og hygge og samtale - når hun er i godt humør vel at mærke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128