følelser uden på tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2008

maria

Hold op ens følelser er ændret sig efter man er blevet mor. Jeg kan simpelthen græde over alt når det handler om børn og dyr. Feks før jeg fik emma ku jeg godt sidde og se noget med syge børn i tv og lign uden at stortude, men idag kan jeg slet ikke se sådan noget mere. Sad lige og så programmet om martin der lige var på dr1 nu her, og nej hvor jeg græd hele programmet igennem. Sikke en fantastisk mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har det på samme måde, så jeg holder mig fra sådanne programmer :) Jeg HADER at tude til fjernsynet :'(

Anmeld

7. februar 2008

Vibbe

Jeg slog også over på det ved et tilfælde - jeg kunne ikke få mig selv til at slå fra det igen - trods jeg ikke kan lide at se sådan noget.:$ Jeg er også blevet total følsom, føler rigtig meget med de mennesker det handler om. Og så kommer man til at tænke hvis det var en selv der stod i den situation - nej puha, måtte også lige knibe en lille tåre i går aftes:'( Knus Vibbe

Anmeld

7. februar 2008

MorCamilla

Hejsa..
Jeg har det på fuldstændig samme måde.. Jeg så også det pogram i tv i går med Martin.. Chok hvor jeg tudet til sidst... Selv om jeg var forbederedt på at han vill dø til sidst.. :-(

Anmeld

7. februar 2008

Louise :o)

Ja, det ændre sig virkelig. Men vær du glad for du ikke er et tudehoved som mig, der ALTID har vrælet over historier om syge børn og lignende, for da jeg blev gravid med min søn (nu 5 år) fandt jeg så ud af, at man kan vræle over endnu mindre ting som fx. den der marmelade reklame om hunden Molly eller musikvideoer og Danile Steel film. :'( Så sæt pris på, at du var lidt hård før, for os andre tudehoveder er der ikke meget man ikke kan vræle over efter børn:$ Klem L.- der så sent som igår vrælede til amerikanske program, hvor de renoverer huse, og af samme grund fravalgte programmet om Martin, da det ville have resulteret i en mindre flodbølge:'(

Anmeld

7. februar 2008

Pia.

også her sider en som kan græde over alt, jeg græder også over reklamer, disney film eller noget der handler om børn - kan simpelthen ikke tåle det.:'( så dog ikke det program i går med vilje da jeg ved hvordan jeg får det bagefter. Så til gengæld det med Bubber, hvor han finder nyt hjem til de dejlige vovser, og der græder jeg også...:'( Græder faktisk tit og heldigvis mest af glæde... Kan også græde af lykke eller blive rørt over ting mine børn eller mand gør for mig... Kan græde hvis jeg skal sige farvel til min mor og vide jeg ikke ser hende længe ... Hmmm... ja lidt tosset er man vel... Og som mange af jer ved - græd jeg i 9 dage da min mand var på skiferie - det var dog det væreste jeg havde prøvet længe.... Uha !!! Savnede ham så meget...:( Knus Pia:)

Anmeld

7. februar 2008

Tullebobs

Kan sagtens tilslutte mig... Vræler osse for et godt ord. Tudede sammen med Blachman i X-factor sidste gang, tuder til extrem hjemmeservice (!!!8( Jeg burde sgu spænde hjelmen) og alt muligt andet

Piv piv fra tudeprisessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.