Først og fremmest - super flot, at I starter begge to! 
Jeg har en lidt sjov "historie". Jeg ville sige mit abonnement op i SATS efter jeg fødte, da jeg godt kunne se, at en søn med kolik og mig, som var meget syg, ikke hang sammen med ture i fitnesscenteret. Mit abonnement var imidlertid uopsigeligt i 6 måneder mere, så det kunne jeg ikke.
Så derfor gik jeg alligevel i gang med at træne, da Alfred var omkring de 4 måneder 
Jeg startede op med lidt styrketræning og cardio, men gik hurtigt i gang med hold som opbygger musklerne "shape" hedder det i SATS. Ikke så meget koreografi, men mere øvelser.
Nu er jeg også gået i gang med spinning (som jeg elsker og har dyrket i mange år!!!). Så jeg kommer faktisk afsted 2-4 gange ugentligt - afhængig af Alfred. Fx hvis han er syg og vågner 100 gange i løbet af natten, orker jeg det ikke. Men normalt er jeg ret godt til at få sparket mig selv afsted.
Det kan lade sig gøre, fordi min mand og jeg hver søndag sætter os ned og planlægger hvornår han skal være hjemme i løbet af ugen, for at jeg kan nå min træning.
Nok om mig - rigtig meget held og lykke til jer begge to!
Julie
Anmeld