Hvordan startede du op i fitnesscenter og hvor mange gange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Mira0911

Jep... Overskriften siger sig selv... :)

Hvordan startede du op i fitnesscenter?!

Hvor mange om ugen tog du afsted?!

Hvad for nogen ting startede du ud med af træningsformer?!

Bare lige for at få et overblik hvordan Jeres uge ser ud...

Jeg starter i Fitnessworld i morgen til første time på hold, Bodybike Intro... Kæft hvor jeg glæder mig...

Ja iøvrigt er det sammen med skønne FrkT herinde fra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Jep... Overskriften siger sig selv...

Hvordan startede du op i fitnesscenter?!

Hvor mange om ugen tog du afsted?!

Hvad for nogen ting startede du ud med af træningsformer?!

Bare lige for at få et overblik hvordan Jeres uge ser ud...

Jeg starter i Fitnessworld i morgen til første time på hold, Bodybike Intro... Kæft hvor jeg glæder mig...

Ja iøvrigt er det sammen med skønne FrkT herinde fra....

Ihhhh du er sød... jeg glæder mig også. Men du ER advaret, min kondi passer nogenlunde til en 70-årig storryger vil jeg tro, lol! Selvom jeg ikke ryger....

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ihhhh du er sød... jeg glæder mig også. Men du ER advaret, min kondi passer nogenlunde til en 70-årig storryger vil jeg tro, lol! Selvom jeg ikke ryger....

Er selv ryger... Og min kondi er slet ikke i orden... Kun gå mæssigt.. Går hver dag til dp og arbejde og hjem igen... Der er heller ikke så langt...

Anmeld

13. september 2010

baby2010

Først og fremmest - super flot, at I starter begge to! 

Jeg har en lidt sjov "historie". Jeg ville sige mit abonnement op i SATS efter jeg fødte, da jeg godt kunne se, at en søn med kolik og mig, som var meget syg, ikke hang sammen med ture i fitnesscenteret. Mit abonnement var imidlertid uopsigeligt i 6 måneder mere, så det kunne jeg ikke.

Så derfor gik jeg alligevel i gang med at træne, da Alfred var omkring de 4 måneder 

Jeg startede op med lidt styrketræning og cardio, men gik hurtigt i gang med hold som opbygger musklerne "shape" hedder det i SATS. Ikke så meget koreografi, men mere øvelser.

Nu er jeg også gået i gang med spinning (som jeg elsker og har dyrket i mange år!!!). Så jeg kommer faktisk afsted 2-4 gange ugentligt - afhængig af Alfred. Fx hvis han er syg og vågner 100 gange i løbet af natten, orker jeg det ikke. Men normalt er jeg ret godt til at få sparket mig selv afsted.

Det kan lade sig gøre, fordi min mand og jeg hver søndag sætter os ned og planlægger hvornår han skal være hjemme i løbet af ugen, for at jeg kan nå min træning.

Nok om mig - rigtig meget held og lykke til jer begge to!

Julie

Anmeld

13. september 2010

Happiness

Jeg træner også i fitnessworld

Jeg startede ud med at få lavet et personligt program. Det var virkeligt fedt, da jeg har døjet med rygsmerter, så han kunne tage hensyn til det, og få trænet ryggen op.

Idag træner jeg efter mit eget hovede, og bruger kondicyklen en del.

Skal så siges at jeg ik kom afsted i 1,5år... Og man skulle møde personligt op for at udmelde sig... Så jeg donerede gode penge til det center Men efter en fuldemandssnak med en kollega, som havde det på samme måde, aftalte vi at træne sammen.

Så nu kommer vi aftsed 3 gange om ugen, plus jeg har fået en god veninde ud af det Win-win

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

baby2010 skriver:

Først og fremmest - super flot, at I starter begge to! 

Jeg har en lidt sjov "historie". Jeg ville sige mit abonnement op i SATS efter jeg fødte, da jeg godt kunne se, at en søn med kolik og mig, som var meget syg, ikke hang sammen med ture i fitnesscenteret. Mit abonnement var imidlertid uopsigeligt i 6 måneder mere, så det kunne jeg ikke.

Så derfor gik jeg alligevel i gang med at træne, da Alfred var omkring de 4 måneder 

Jeg startede op med lidt styrketræning og cardio, men gik hurtigt i gang med hold som opbygger musklerne "shape" hedder det i SATS. Ikke så meget koreografi, men mere øvelser.

Nu er jeg også gået i gang med spinning (som jeg elsker og har dyrket i mange år!!!). Så jeg kommer faktisk afsted 2-4 gange ugentligt - afhængig af Alfred. Fx hvis han er syg og vågner 100 gange i løbet af natten, orker jeg det ikke. Men normalt er jeg ret godt til at få sparket mig selv afsted.

Det kan lade sig gøre, fordi min mand og jeg hver søndag sætter os ned og planlægger hvornår han skal være hjemme i løbet af ugen, for at jeg kan nå min træning.

Nok om mig - rigtig meget held og lykke til jer begge to!

Julie

Det bliver så spændende og skønt at komme igang... Vi skal til noget Bodybike som jeg vil tro er det samme som spinning...

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

MaybeMe skriver:

Jeg træner også i fitnessworld

Jeg startede ud med at få lavet et personligt program. Det var virkeligt fedt, da jeg har døjet med rygsmerter, så han kunne tage hensyn til det, og få trænet ryggen op.

Idag træner jeg efter mit eget hovede, og bruger kondicyklen en del.

Skal så siges at jeg ik kom afsted i 1,5år... Og man skulle møde personligt op for at udmelde sig... Så jeg donerede gode penge til det center Men efter en fuldemandssnak med en kollega, som havde det på samme måde, aftalte vi at træne sammen.

Så nu kommer vi aftsed 3 gange om ugen, plus jeg har fået en god veninde ud af det Win-win

Har du så prøvet bodybike ? Er det ikke ligesom spinning? Men bare hedder noget andet...

Ja man kan få nogen herlige venskaber ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.