Ja min mand og jeg har besluttet at gå fra hinannen..... vi syndes ligesom vi er vokset fra hinannen lidt efter lidt og lever nu bare som bedste venner. Vi har prøvet at arbejde på problemet men kommer bare ingen vejne så nu besluttede vi os for en lille md siden at vi skulle hver til sit. Jeg er nu glad og lette over vores besluting for vi skilles som venner og ikke fjener. Vi lever stadigvæk under samme tag til huset er solgt, det kommer på nette i denne uge, så vi håber på et hurtigt salg, vi er også gået godt ned i pris, vi har sat det 80.000kr yderlig ned efter den pris det først blev vuderet til, så vi kan ikke andet end at krysse finger. Vi har også taget kontakt til satsamtet for at få lidt råd og vejledning med hensyn til vores to piger.... Vi vil dem jo kun det bedste, men hvad er så lige det? Ja nogen siger det ene og andre det andet så vi ´kan ikke helt for det til at gå op, men som mor vil man jo gerne de er hos en det meste af tiden, men de skal ski også mærke at de har en far, for han er verdens bedste far og forguder bare sine piger..... Det hele lyder så rosen rødt, men det er det bare ikke vi er begyndt at have vores diskutioner, og gå til angrib på den anden med ord som man fortryder i det øjeblik de er sagt. Vi har dog besluttet ikke at tale grimt om hinannen ude i byen, kun possetive ting, for vores piger skal aldrig høre et grimt ord fra vores mund om den anden, de skal ikke til at stå i den sititaion at skulle vælge. Men hvor har jeg bare man tanker i hovdet, hvordan skal jeg klare det økonomisk, hvad skal jeg bo i, hvad med min uddannelse gemmenføre jeg nu den så jeg kan læse vidre på min næste uddanelse jeg er optaget på,....osv. det enste jeg ikke er i tvil om er at jeg nok skal klare det på en eller anden måde, men jeg skal bare lige finde ud af hvordan......
Jeg ville bare lige melde mig på banen, glæder mig til at kunne få gode råd og dele mine glæder og sorg med jer her i denne gruppe.
´Her er et billede af mine guldklumper som holder mig oppe hver dag og får mig til at tænke possetivt og frem ad...
Kh Fie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld