Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Man kan da have lov til at håbe.Vi skal desværre nok flytte igen på et tidspunkt, da jeg ikke kan holde til at have trapper i mit hus, men det bliver ikke før vi får noget, hvor man kan have en margris uden alt det griseri
Man kan da have lov til at håbe.Vi skal desværre nok flytte igen på et tidspunkt, da jeg ikke kan holde til at have trapper i mit hus, men det bliver ikke før vi får noget, hvor man kan have en margris uden alt det griseri
Nu har jeg undret mig.. Du skriver Margris?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Ja vi har fået en Twister idag... Herre flot og smuk.. Skøn og dejlig... Twister og Oscar snakker gevaldigt sammen.. Så skønt... De har brummet godt af hinanden, men har virkelig fundet ud af det ret godt... Ja de begge har indviet sofaen, ved at tisse... Så her er de skønne drenge...
Ja vi har fået en Twister idag... Herre flot og smuk.. Skøn og dejlig...
Twister og Oscar snakker gevaldigt sammen.. Så skønt...
De har brummet godt af hinanden, men har virkelig fundet ud af det ret godt...
Ja de begge har indviet sofaen, ved at tisse...
Så her er de skønne drenge...
Hvor er de søde
MoarJ skriver: Nu har jeg undret mig.. Du skriver Margris?
Ja det har jeg/vi altid kaldt marsvin i vores familie.Vi synes jo nok de grisser en del, men svin...DET er de nu ikke LOLErgo en Margris
SussieThyssen skriver: Ja det har jeg/vi altid kaldt marsvin i vores familie.Vi synes jo nok de grisser en del, men svin...DET er de nu ikke LOLErgo en Margris
Hehe okey... ;)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128