Hvad musik hører jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Marco2

Inspireret af en anden tråd vil jeg gerne vide hvad Jeres poder hører af musik. Emily vil gerne høre Medina og idag ville hun gerne høre musik, og gik over i skabet med CD'ere. Der står flere børnecd'ere og bl.a boksen med alle Åh Abe Cd'erne. Men nej hun vill ha' hjælp til at sætte Katy Perry på med bla "I kissed a girl" og så stod hun ellers og rockede til det??? 

Synes jo det er lidt vildt at hun allerede ikke vil høre Frække Frederik, som vi foreslog vi skulle høre istedet...

Hvad hører Jeres?

AG - som synes teen-årene kommer med lynets hast!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Kaufie

Postmand Per.....

Michael Back (lokal børnemusiker)

Cars soundtrack

Musik fra Thomas Tog

Og så alle de sange de synger i børnehaven

Men vi hører så heller ikke så meget "voksen" cd eller radio herhjemme....

Anmeld

12. september 2010

Astrid P

Fuldstændigt den samme historie her! Smilla elsker Medina, især det nummer som hun synger med Burhan G...
Derudover vil hun gerne høre Johnny Cash, AC/DC, MC Einar og Johnson. Damen har sgu næsten en bredere musiksmag end jeg har.

Anmeld

12. september 2010

Siber

Lige nu er hittet MGP, den norske. Men ellers elsker hun at høre noget af fars musik, rocke musik som hun kalder det! Vi har også høret al mulig dansk pop

men hun vil også gerne høre åh abe. Jeg vil gerne at hun også høre noget dansk børnemusik. Fordi jeg fandt ud af at vi helt havde glemt marie hønenevig glad og det går jo ikke

Knus Siber

Anmeld

12. september 2010

Anja

Her i huset er det også Medina, Burhan G, Hej Matematik og andet dansk pop, der hitter hos børnene  - og de voksne  Elias kan teksten på MANGE af den type numre på dansk og det lyder bare så sødt, når han sidder og synger med i sine egne tanker mens han fx tegner eller kigger ud af vinduet i bilen.

Børnesangene hitter kun, når vi synger dem sammen og kigger i sangbøger.

Anmeld

12. september 2010

Grynt

Freja elsker også musik. Ud over de "obligatoriske" børne sange med kaj og andrea, Poul Kjøller, mm så er det helt klart Status Quo der hitter her med nummeret "down down", Johnny Cash og naturligvis Medina

Anmeld

12. september 2010

BellaT

Michael Jackson.... Phillip har nok set filmen Moonwalker mindst 100 gange og han bliver mopset hvis jeg skruer ned for MJ, når vi kører i bil. Hører han at det er ham der spilles i radioen, når vi er andre steder, beder han om at få skruet op for Mekkel Djakson.

Meeeen altså okay.. Det er jo også kommet ind med modermælken, eller med modermælkserstatningen..

Han kan også godt lide de almindelige danske børnesange som han kender hjemmefra og fra børnehaven.

Anmeld

13. september 2010

ka li ja

johnson, niarn, kalle pimp, pink, hamstein (ramstein)....

han hører faktisk alt. men det øverste der er det der hitter.

han har nogle børne cder han også godt kan finde på at sætte på en sjældent gang imelem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.