Hej piger.
Skal lige høre om det er mig der er et fjols eller …?
Men igår meddelte svigermor at de vil ta' på skiferie i uge 5. Det er fra den 22. jan - 5. februar. Og det er liiiiige der hvor jeg har termin.
Oj jeg blev sgu skuffet. De har jo ingen skolesøgende børn eller lignende at tage hensyn til og kan derfor tage afsted uge 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12 men nej, de vælger lige uge 5 hvor jeg har termin. Thomas bror har overvejet at tage med, men blev lidt træt af at de vælger uge 5, for han var ikke hjemme da vi fik Emsen pga hans far havde inviteret på udlandsrejse i anledningen af 60-års fødselsdag, så han vil gerne være hjemme denne gang. Så han står jo lidt og skal vælge om han så ikke skal på skiferie overhovedet, når de nu lige vælger den uge.
Svigermor sagde bare tvært da jeg sagde at det lige var der jeg havde termin "Ja, du kan jo føde 14 dage før og 14 dage efter og så kommer vi jo slet ikke afsted". Men jeg tænker bare at jeg fødte 40+4 første gang, og er allerede nu blevet scannet to gange som begge gange har sagt termin den 3. feb, så mon ikke sandsynlighede for at jeg føder lige deromkring er ret stor?? Tænker den er da større for at jeg føder der end 14 dage før eller 14 dage efter. At jeg føder lige omkring 3. feb.
Så jeg er ret skuffet. Men er jeg helt forkert på den? Det er jo ikke for at de skal med til fødslen eller noget, men de havde da sagt at de gerne ville ta' Emily når det skulle ske. Men nu føler jeg egentligt bare at de er lidt ligeglade.
Det ligner bare slet ikke mig at lade mig gå på at det, men det kan jeg mærke at jeg alligevel gør.
Er jeg helt forkert på den?
AG
Anmeld