Skuffet over svigermor - berrettiget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Marco2

Hej piger.

Skal lige høre om det er mig der er et fjols eller …?

Men igår meddelte svigermor at de vil ta' på skiferie i uge 5.  Det er fra den 22. jan - 5. februar. Og det er liiiiige der hvor jeg har termin.

Oj jeg blev sgu skuffet. De har jo ingen skolesøgende børn eller lignende at tage hensyn til og kan derfor tage afsted uge 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12 men nej, de vælger lige uge 5 hvor jeg har termin. Thomas bror har overvejet at tage med, men blev lidt træt af at de vælger uge 5, for han var ikke hjemme da vi fik Emsen pga hans far havde inviteret på udlandsrejse i anledningen af 60-års fødselsdag, så han vil gerne være hjemme denne gang. Så han står jo lidt og skal vælge om han så ikke skal på skiferie overhovedet, når de nu lige vælger den uge.

Svigermor sagde bare tvært da jeg sagde at det lige var der jeg havde termin "Ja, du kan jo føde 14 dage før og 14 dage efter og så kommer vi jo slet ikke afsted". Men jeg tænker bare at jeg fødte 40+4 første gang, og er allerede nu blevet scannet to gange som begge gange har sagt termin den 3. feb, så mon ikke sandsynlighede for at jeg føder lige deromkring er ret stor?? Tænker den er da større for at jeg føder der end 14 dage før eller 14 dage efter. At jeg føder lige omkring 3. feb.

Så jeg er ret skuffet. Men er jeg helt forkert på den? Det er jo ikke for at de skal med til fødslen eller noget, men de havde da sagt at de gerne ville ta' Emily når det skulle ske. Men nu føler jeg egentligt bare at de er lidt ligeglade. 

Det ligner bare slet ikke mig at lade mig gå på at det, men det kan jeg mærke at jeg alligevel gør.

Er jeg helt forkert på den?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Marco2

og der skulle så have været spørgsmålstegn efter berrettiget i overskriften

Anmeld

12. september 2010

Kaufie

Har læst dit indlæg - tænker lige....

Mine egne (!!) forældre tog med min søster og svoger til Sydfrankrig i 10 dage, så de var hjemme en uge før jeg havde termin... Det var jeg ogsårimelig beklemt ved....

Vi skulle selv have været med søster og svoger på bilferien, men hoppede jo fra da vi fandt ud af hvornår jeg havde termin.....

Anmeld

12. september 2010

Siber

Jeg vil bare lige sige, at sådan er mine svigerfamilie også!

Men jeg gider bare ikke at bruge krudt på dem, altså jeg kan virkelig godt lide svigerne, men nogen gange forstår jeg ikke deres valg, men har bare sagt til mig selv, at det gider jeg ikke bruge krudt på!

Jeg har heldigvis mine forældre som står på hænder for os, og det er jeg så taknemmelig for!

Så ja jeg kan godt forstå du bliver skuffet!

Knus Siber

Anmeld

12. september 2010

Marco2

Ville også rigtigt gerne sige skidt med dem, og kan egentligt heller ikke forstå hvorfor det går mig på. Det er jo IKKE mine forældre men Thomas'. Men det handler måske også om at min egen mor jo er stærkt hjerneskadet, og jeg er mere mor for hende end omvendt, så jeg ikke rigtigt har "nogen" at dele oplevelsen med eller hvordan skal jeg forklare det … Og føler egentligt at jeg har et godt forhold til svigermor. Eller rettere troede at jeg havde, for det her sætter godt nok nogle tanker igang... Jeg har prøvet at vende den og tænke om JEG kunne ta' på ferie når Emily engang (om 1000 år) måske skal føde. Og nej, det ville være fuldstændigt udelukket. Jeg ville da være der, og så lægge min ferie på et andet tidspunkt når nu det sagtens kan lade sig gøre.

Anmeld

12. september 2010

Lise

Jeg forstår dig fuldt ud... ville selv blive meget skuffet. Det er jo en mega vigtig begivenhed i dit og Thomas' liv, og de skulle vel også synes at det var lidt vigtigt..

Mine forældre tager fire uger til Australien om en måneds tid. Oprindeligt havde min far dog foreslået min mor at de tog afsted i marts. Min mor var blevet helt forfærdet, fordi det var ligesom der deres 3. barnebarn ville komme... det havde han sgu ikke lige tænkt på - og hvis han havde, tror jeg han var kommet frem til at de jo kom hjem igen, og kunne se babyen dér.. Jeg blev også sårn lidt skuffet da min mor sådan lidt henkastet fortalte mig det. Jeg ved jo heldigvis at det intet havde at gøre med at min far var ligeglad med min forestående fødsel, han havde bare ikke noget problem med at få nyheden i Australien, og så se babyen når de kom hjem... Og mon ikke din svigermor har det lidt på samme måde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.