Av av av.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Inbm

Hej tøser, piger & damer

Jeg har født en dejlig tøs for 1mdr og 2 dage siden, og for omkring en uge siden begyndte jeg at få MEGET ondt nederst i ryggen/lænden! Jeg nærmest halter når jeg går - ret kikset....          Og kan ik rigtig gå så lang og og ofte med barnevognen som jeg egentlig gerne ville...

Hos lægen fik jeg ik rigtig noget svar, andet end kom igen hvis det blir ved.... GAB for et svar!

Er der nogen der har prøvet det samme, tænker om det er noget der måske er kommet i forbindelse med at man bærer rundt på sin baby og står over puslebordet osv ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

LRJ

Inbm skriver:

Hej tøser, piger & damer

Jeg har født en dejlig tøs for 1mdr og 2 dage siden, og for omkring en uge siden begyndte jeg at få MEGET ondt nederst i ryggen/lænden! Jeg nærmest halter når jeg går - ret kikset....         Og kan ik rigtig gå så lang og og ofte med barnevognen som jeg egentlig gerne ville...

Hos lægen fik jeg ik rigtig noget svar, andet end kom igen hvis det blir ved.... GAB for et svar!

Er der nogen der har prøvet det samme, tænker om det er noget der måske er kommet i forbindelse med at man bærer rundt på sin baby og står over puslebordet osv ???

Jeg fik af vide af min læge at det "bare" var bækkenløsning jeg havde fået af at føde men sørg for at bær baby foran på maven et par dage

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

Det kan også være din iskias nerve der er blevet klemt lidt, netop af forkerte stillinger. Få lillefar til at massere dig lidt, og prøv så om du kan skifte dine arbejdsstillinger lidt.
Det vil også hjælpe, hvis du et par gange om dagen, lægger dig flat på ryggen med benene oppe og henover sædet på en stol, så dit bækken bliver trykket lidt nedad mod gulvet.
Du skal også arbejde med at få aflagt svejet efter graviditeten, som vi alle får i ryggen. Når du står op skal du suge navlen indad og nedad, så vil du opdage at du bliver nødt til at trække numsen ind under dig for at kunne gøre det. Lav den øvelse mange gange om dagen.
Hvis du har lidt forsinket bækkenløsning vil disse øvelser også hjælpe på det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2010

Inbm

Troede kun man fik bækkenløsning under graviditeten.... Godt man kan lære noget nyt hver dag

Puha det med at ligge på ryggen på gulvet er ret pinefuldt, det sagde min kæreste nemlig os! Det føles lidt som at få en kniv stukket i ryggen

Men vil da prøve alle rådene, og håbe det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.