Tine2104 skriver:
Den unge mand har ikke ville spise hos mig nogensinde, og da han 1 døgn efter fødslen ikke havde fået noget at spise, valgte jordemødrene at give os en suttebrik.
Nu er vi så på afvænning på brikken og det passer IKKE den unge mand. Jeg er ved at give op - han NÆGTER at tage fat uden den s**** brik!!
Jeg er jo konstant bange for, at der ikke er mælk nok til staklen. Jeg er blevet fortalt, at når man malker ud, stimulerer det produktionen - så nu tænker jeg - Er det SÅ forkert at bruge brikken så længe brystet bliver stimuleret af pumpen?
Selvfølgelig er det ikke det samme som hvis han spiste selv, men når nu jeg ikke kan tvinge ham til det?
Håber virkelig på noget respons, er sgu ret forvirret 
Jeg brugte også suttebrik. Jeg havde så meget mælk, at mine bryster blev stenhårde, så hun ikke kunne få fat. Jeg fik også afvide at det kunne stoppe mælkeproduktionen, så jeg kæmpede og kæmpede, hvilket resulterede i at vi begge to bare sad og tudede, og jeg blev total stresset, men min sundhedsplejerske blev ved med at sige at jeg skulle lade være. Jeg var så ked af det, så jeg ringede til ammelinien, som sagde tag det roligt, fortsæt, så har du en glad mor og et glad barn. Så jeg ammede med de suttebrikker i 9 mdr, og havde masser af mælk!
Med 2. barn var det samme problem, men efter 3 uger (tror jeg) så forsøgte jeg uden, og der gik det fint.
Gør det du har det bedst med, hellere end glad mor som giver en glad dreng!!!
Knus Siber
Anmeld