Hmm lidt pinligt, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

elluL

Hej.

Nej der står ikke noget på de her dyner. Tror faktisk at de er helt ens. Jeg bruger kun den ene dyne nu, men når det begynder at blive koldere, "trykker" man bare de to dyner sammen. (Der er sådan nogle tryk knapper på) og så er det så en "vinter dyne"

Så 1 dyne=sommerdyne og 2 dyner=vinterdyne Hehe

Stort herfra

Ps. Din Runa er bare SKØN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Hej.

Nej der står ikke noget på de her dyner. Tror faktisk at de er helt ens. Jeg bruger kun den ene dyne nu, men når det begynder at blive koldere, "trykker" man bare de to dyner sammen. (Der er sådan nogle tryk knapper på) og så er det så en "vinter dyne"

Så 1 dyne=sommerdyne og 2 dyner=vinterdyne Hehe

Stort herfra

Ps. Din Runa er bare SKØN

Det er altså godt nok smart   Og TAK for de søde ord om Runa-fisen

Anmeld

12. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

Det er altså godt nok smart   Og TAK for de søde ord om Runa-fisen

Det er nemlig SUPER smart.  Er SÅ glad for vores.

Jeg har sammen med min kære svigermor syet nyt betræk til, rigtig fint. Men sikke et stort arbejde, når man ikke har syet siden folkeskolen. Haha. 

Det var da så lidt

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Det er nemlig SUPER smart.  Er SÅ glad for vores.

Jeg har sammen med min kære svigermor syet nyt betræk til, rigtig fint. Men sikke et stort arbejde, når man ikke har syet siden folkeskolen. Haha. 

Det var da så lidt

Og det er også en Sleebee?? Glæder mig, for jeg kender kun Voksien og den er for dyr for mig.

Men hold da op hvor jeg var ved at få et hysterisk anfald da jeg skulle samle den efter vask

Sejt at du har syet nyt betræk for der er ikke meget lir over mørkeblåt

Anmeld

12. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

Og det er også en Sleebee?? Glæder mig, for jeg kender kun Voksien og den er for dyr for mig.

Men hold da op hvor jeg var ved at få et hysterisk anfald da jeg skulle samle den efter vask

Sejt at du har syet nyt betræk for der er ikke meget lir over mørkeblåt

Jep det er også en Sleebee

Haha, da jeg sku samle den igen, da vi havde syet betrækket, var jeg også ved at blive ret så hidsig på den  Men men men, god er den når den er samlet.

Kiggede også på voksien, men NEJ om jeg gider betale over 2000 kr for den. Når man kan få sleebee'en til 799 kr med BÅDE sommerdyne, vinterdyne OG bæreplade. Genialt. Det kan godt være det ikke er uld dyner så, men er da helt sikker på at Milan SAGTENS kan holde varmen til vinter alligevel

Ja er også super glad for det

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Jep det er også en Sleebee

Haha, da jeg sku samle den igen, da vi havde syet betrækket, var jeg også ved at blive ret så hidsig på den  Men men men, god er den når den er samlet.

Kiggede også på voksien, men NEJ om jeg gider betale over 2000 kr for den. Når man kan få sleebee'en til 799 kr med BÅDE sommerdyne, vinterdyne OG bæreplade. Genialt. Det kan godt være det ikke er uld dyner så, men er da helt sikker på at Milan SAGTENS kan holde varmen til vinter alligevel

Ja er også super glad for det

De koster jo også spidsen af en jetjager

Ihh hvor jeg glæder mig til at putte Runamusen i den

Pssst hvor meget tøj skal de have på

Anmeld

12. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

De koster jo også spidsen af en jetjager

Ihh hvor jeg glæder mig til at putte Runamusen i den

Pssst hvor meget tøj skal de have på

Lige præcis

Kan jeg godt forstå

Altså jeg synes det er rigtig svært det med tøjet her for tiden, for enten er det super koldt og blæser, ellers er det bare varmt, eller en blandning.

Men indtil videre, har Milan bare et lag på, feks. heldragt, eller bukser og bluse, hvis han så han bukser og en kortærmet body på får han så en trøje på når vi skal ud.

Og så en lille bomulds hue. Han kan i hvert fald holde varmen i det, han er også en varm dreng.

Til vinter, har vi bare nogle fleecedragter og en enkel vindtæt heldragt også. Det tror jeg egentlig er nok. Men er som sagt lidt i syv sind, når vejret skifter så meget for tiden

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Lige præcis

Kan jeg godt forstå

Altså jeg synes det er rigtig svært det med tøjet her for tiden, for enten er det super koldt og blæser, ellers er det bare varmt, eller en blandning.

Men indtil videre, har Milan bare et lag på, feks. heldragt, eller bukser og bluse, hvis han så han bukser og en kortærmet body på får han så en trøje på når vi skal ud.

Og så en lille bomulds hue. Han kan i hvert fald holde varmen i det, han er også en varm dreng.

Til vinter, har vi bare nogle fleecedragter og en enkel vindtæt heldragt også. Det tror jeg egentlig er nok. Men er som sagt lidt i syv sind, når vejret skifter så meget for tiden

Ja men skal de også have fleecedragter på i SleeBee´en?

Ja det er supersvært i øjeblikket, men Runa har det samme på som din dreng...lag på lag

Anmeld

12. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

Ja men skal de også have fleecedragter på i SleeBee´en?

Ja det er supersvært i øjeblikket, men Runa har det samme på som din dreng...lag på lag

Jeg ved det ikke helt, tror måske ikke det er nødvendigt. Men så ville jeg i hvert fald give en varm trøje på eller jakke, hvis armene er udenfor. Men der er vel ikke andet for end at prøve sig frem, nu når den kolde tid snart melder sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.