Hej d'damer!
Jeg har tænkt på noget...mange gange... og det er, hvordan gør/gjorde i andre når i skal putte to børn på samme tid. Altså, vi taler om en baby, og en større én.
Jeg er ved at gå i panik hver gang jeg skal være alene med alt ynglet om aftenen, for jeg ved bare aldrig rigtig hvordan jeg skal få dem i seng på den mest hensynsfulde måde. Det lykkes jo så alligevel hver gang - nogle gange bedre end andre.
NORMALT, så putter jeg Casper ca 19-19:30. Her får han en flaske (her sidder vi i min og Christians seng (Casper sover i vores soveværelse)), et kys, et kram og noget kærlighed, og så kommer han i sin seng. Herefter bruger jeg 2-15 minutter på at gå til og fra hans seng og give ham sutten gentagne gange, indtil han overgiver sig...
Simon kommer i seng ca 19:30, får læst en bog, sunget en sang, og så godnat...
De er begge rimeligt nemme at putte hver for sig, men når man er alene med dem, hvad gør man så?
Sidste gang sad Simon alene i stuen i ½ time mens jeg puttede Casper. Havde SÅ dårlig samvittighed overfor ham. Især fordi det endte med at Casper ikke ville sove (måske han kunne mærke min uro), og så måtte han med ind og læse historie for Simon. Men Simon synes ikke det er fedt at Casper er der, og han lå og hujede og hejede, hvilket var dumt når Simon skulle falde til ro...
Nå - del gerne med mig hvordan i gør/gjorde
For der må da være en eller anden genial måde at komme igennem det på...
Lise
Anmeld