Er det normalt eller hvad? (lidt ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Anonym trådstarter

Hej piger , jeg har et lille spørgsmål som jeg er meget i tvivl om. Imorges da jeg skulle have sex med min kæreste og han tog en finger op i mig (undskyld beskrivelsen) skyndte han sig og tage sin finger ud med det samme og spurgte hvad det var, han kunne ikke forklare det så jeg skulle lige selv mærke det, og da jeg er gravid næten halvvejs og vi lige havde snakket om det troede han jo at det var nået med babyen. Men det føltes som en slags væg der gik ned kun en lille cm inde men blød og det var ikke et problem og komme til for den, men fordi det er sjældent han giver mig finger var vi i tvivl om det skulle være der.

Er der nogen af jer der ved om det har nået med graviditet og gøre, eller er det der altid?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

Jo jo kommer nu

Jeg tror at stillingen du har ligget i har klemt lidt sammen på det hele og det han har kunnet mærke og du selv nok har været din livmodermund.

Den har det med at synke lidt ned under graviditeter.

Det kan også være dit G-punkt som man populært kalder det, som kan være fremhævet igen dels pga graviditeten eller fordi du har været erotisk ophidset. Men jeg tror bestemt ikke der er noget at være bekymret over. hvis du ellers har det godt

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jo jo kommer nu

Jeg tror at stillingen du har ligget i har klemt lidt sammen på det hele og det han har kunnet mærke og du selv nok har været din livmodermund.

Den har det med at synke lidt ned under graviditeter.

Det kan også være dit G-punkt som man populært kalder det, som kan være fremhævet igen dels pga graviditeten eller fordi du har været erotisk ophidset. Men jeg tror bestemt ikke der er noget at være bekymret over. hvis du ellers har det godt

Kærligst
Sussie

det gjorde hverken ondt eller noget, men jeg lå almindeligt på ryggen.

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

Så er det højest tænkeligt blot din livmodermund I har fundet...ingen grund til bekymring

Anmeld

12. september 2010

Anonym trådstarter

godt godt mange tak. Jeg har fortalt kæresten at han kan slappe af igen. han er nu lettet.

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Hihi. Her begyndte kæresten at grine på et tidspunkt under sex, fordi der lige pludselig kom et "skarpt sving" indvendig, og det har også været da jeg var ca halvejs henne. Så istedet for at ramme ligeop nu, så blev den knækket lidt derinde. Og helt ærligt så kan man kun grine af det. Og tro mig der vil komme mange flere af de episoder. Bare vent til plukveerne tager fat under sexen, så står man helt af... Den bedste latter ever efter sex. Vil dog sige det ødelægger den erotiske stemning, men vi ligger så og pjatter bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.