vennerpar søges gerne i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. september 2010

anjaditte

Hej

Jeg er en gift kvinde på 29 år, som har to dejlige børn. Emma på snart 6 år, som går i skole, og Simon på 14 mrd som går i dagpleje. Jeg og min mand har boet i sorring i 3 år, men vi kender ikk ret mange her. Vi har snakket om at er på tiden at finde nogle så ligesom os mangler venner til at tilbringe tid med. Og så gerne må have børn på samme aldre som vores børn. Vores interesser er børn, se film, gå turer, og en masse andre ting.

Min mand elsker at se motorsport og har en atv som han er meget glad for. Jeg elsker at lave mad, og alt hvad der har med bgørn at gøre.

Håber at der er nogle, som har lyst til at skrive med os, et mødes med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

havenielsen

Hej

Læste lige jeres indlæg, kan se at det er noget gammelt, men håber I vil besvare alligevel.

Vi er et par fra Silkeborg omegn som også søger nogle vennepar, da mange jo falder fra når man får børn og flytter. Min mand er 25 år, pt er han ledig, da han søger efter en elevplads som automatik tekniker. Hans interesse er fodbold, motorsport, amerikans fodbold og så selvfølgelig familien :-).. Jeg selv er 24 og læser til pædagog, jeg har dog stadig 2 år endnu. Mine interesser er løb, familielivet, have og madlavning. Sammen har vi en datter på 2,5 år og en ny pige på vej til januar.

Vi er et par som elsker god mad, se film, gå i biografen, tage på ture og få nogle forskellige oplevelser, dag kan en tur på biblioteket også være helt fint for os. Her var lidt om os, håber at høre fra jer.

Venligst Henrik og Sabrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.