Ikke længe til nu <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Fru.Mäes <3

Heej alle DEJLIGE damer i November mødregruppen

SÅ - er der jo ikke fandes længe til at nogen af os begynder at nærmere os vores termin - ved godt, der er tid endnu.. Men som tiden flyver lige pt. - for mit vedkommende. SÅ er det jo bare lige pludselig nu..

Hvordan har I det med, at vi nærmer os fødslen?

Og er I ved at være klar derhjemme til H*N kommer?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

zara83

Hej Frøkenhedegaard

Nej, der er ikke længe til. Imorgen er der 8 uger til min dreng kommer til verdenen.
Glæder mig rigtig meget..Har dog ikke fået gjort hans værelse klar endnu, men det kommer hen af vejen.

Hvad angår fødslen så er jeg spændt, nervøs hmm ja, mange ting på en gang. Men bliver dejligt ikke at skulle rende rundt og ligne en flodhest og kunne gå op af trapper igen, uden at blive forpustet..Hi hi

Hvad med dig ?

Knus Zara

Anmeld

12. september 2010

Sky

Hej Rikke

Jo jeg glæder mig også rigtig meget, men jeg sys nok faktisk ikke rigtig at tiden flyver afsted... men jeg er også VILDT utålmodig af natur, så jeg synes bare 7. November er 100 år væk

Men hvor jeg/vi dog glæder os!! - det er helt vildt så meget man glæder sig til at se hvordan vores lille pige ser ud og om hun har det godt og hvem hun ligner og hvad hun er for en personlighed og alt muligt . Vi har efterhånden købt de fleste ting og værelses er sparsomt pyntet men det er der, og resten kommer nok med tiden!

Lige nu glæder jeg mig bare helt vildt til barsel

Fødslen er jeg ikke pt bange for - det skal nok gå! - skal til temadag hos jordemoderen i næste uge og så må vi se - måske har jeg ændret mening efter dér

Knus Sky 32+0

Anmeld

12. september 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Heej alle DEJLIGE damer i November mødregruppen

SÅ - er der jo ikke fandes længe til at nogen af os begynder at nærmere os vores termin - ved godt, der er tid endnu.. Men som tiden flyver lige pt. - for mit vedkommende. SÅ er det jo bare lige pludselig nu..

Hvordan har I det med, at vi nærmer os fødslen?

Og er I ved at være klar derhjemme til H*N kommer?

Krams Rikke

Tja jeg synes at tiden SNEGLER sig af sted Men jeg er nok ikke den eneste som er ved at være utålmodig hihi... Jeg føler mig osse som en flodhest Imorgen er jeg 31 uger henne præcist. Og de næsten 9 uger går garanteret bare PÆNT langsomt Men hvad fødslen angår, så GLÆDER jeg mig helt vildt til at få veer og til at vandet går Fordi til den tid, så kan jeg jo sige at det er nu hehe.. Men håber lidt på at føde når jeg er 37 fulde uger henne hihi..

Knus Sussie 30+6

Anmeld

12. september 2010

Kaufie

Tiden spurter afsted - og vi har INTET klar - altså udover det som lillesøster må arve fra storebror - dvs vugge, barnevogn, alt det der "hardware"

Vores kontor skal omdannes til pigeværelse - men det kræver lige, at der kommer garderobeskabe ind på soveværelset først....

Tøj..... vi har et reelt sæt pigetøj....... Skal snart til at se på hvormeget af vores eget babytøj, der kan genbruges - drengetøjes skal byttes med en veninde, der venter en dreng en uge efter vores pige forventes til verden.....

Jeg tænker slet ikke på fødsel endnu - men det gik nemt (dog ikke smertefrit) første gang, så det regner jeg jo også med det gør denne gang.

Jeg glæder mig dog til barsel fra d. 18/10 - men der er en masse ting, der skal falde på plads på jobbet inden da, så..... ja, tiden flyver bare...

Mette 29+6 og sikkert lidt bagefter med forberedelserne - sådan er det nok 2. gang.....

Anmeld

12. september 2010

Fru.Mäes <3

Kære Zara - Sky - NR3ønskebarn & Kaufie

Svarer jer lige alle sammen på samme tid..

Lige pt. sidder jeg med hånden på maven, og kan mærke der kører en lille fod rundt indenunder huden på mig  Synes stadigvæk det er vildt underligt, at der er ÉN indeni mig.. Og bliver stadigvæk forbavset, når han lige lader mærke fra sig

Jeg GLÆDER mig helt tosset til at blive Mor til november - men ligeså meget som jeg glæder mig, ligeså bange er jeg osse!! Hvad nu hvis jeg IKKE kan finde ud af at være MOR?

Fødslen - den tænker jeg ikke så meget på endnu - tror ikke mit hovede er nået så langt endnu. SÅ det nyder jeg egentlig - for tror inderst inde jeg er PISSE bange for at føde min lille dreng!! Også synes jeg, at jeg ikke ved en DYT om hvad der skal ske - når jeg går i fødsel..

Men ALT i ALT - så glæder jeg mig helt tosset til at se min lille dreng

Krams Rikke

Anmeld

13. september 2010

Sky

Hej Rikke

På mange måder har jeg det nok lidt ligesom dig - altså det der med at det er en blanding mellem at glæde sig, og samtidig være rædselsslagen for ikke at kunne finde ud af at være mor...det er jo også vores første!. Vi snakker dog meget om hvordan vi ønsker det skal blive - vi prøver at være realistiske om hvad der er muligt, men mest af alt så forsøger vi bare at minde hinanden om at nyde det!. Det bliver pisse hårdt det er jeg sikker på, og man må bare ikke glemme hinanden

Inderst inde er jeg sgu også nervøs for at føde - ikke bange - men det er en mærkelig blanding af at glæde sig til at gå i fødsel fordi så kommer hun ud, og så en en følelse af at være skrækslagen for hvor ondt det kommer til at gøre, hvor lang tid det vil ta, og om man går meget i stykker ol.

Knus Sky

Anmeld

13. september 2010

isimaven

hej!
Det er sandt at vores fødsler virkelig begynder at nærme sig og hvor jeg dog glæder mig at smide sumokostumet og forhåbentlig vende tilbage til min lidt mere normale skikkelse
I dag er der præcis 8 uger til hun er fuldbåren og 11 til selve terminen, men jeg håber sådan at hun ikke lader vente på sig. Mine 2 andre børn er født hhv. 1 uge før og 11 dage før så det ville da passe mig fint at gør det hurtigt efter fulde 37 uger (er godt klar over at man på ingen måde er herre over de ting, men man har lov at håbe hehe)
her har jeg været på barsel i en uge og er gået lidt igang med forberedelserne, puslebordet er snart renoveret færdig og jeg havde planlagt at vaske vuggen i dag. I løbet af ugen går jeg på loftet og henter kasserne med de 2 første str. tøj og begynder at vaske og sætte på plads. Jeg synes det er så hyggeligt at gå og bygge rede ...
Alt hvad der skal købes eller lånes er skaffet (mangler kun at hente kravlegården hos en kollega)
Så jeg føler mig virkelig rolig med hensyn til at alt nok skal blive klart til hun kommer
Det der dog halter lidt er at få skaffet alt hvad der skal bruges til selve fødslen, det bliver min første hjemmefødsel og jeg er lidt forvirret med hensyn til hvad der skal bruges og hvad vi skal have klar men glæder mig virkelig til at opleve det Jeg har 2 meget gode og hurtige fødsler bag mig så jeg satser selvfølgelig på at denne gang også går efter bogen og bliver en god oplevelse så jeg er slet ikke nervøs for at føde.

Jeg synes utålmodigheden begynder at melde sig og det ville da bestemt ikke gøre mig noget hvis vi i år springer oktobermåned over
Alt mulig held og lykke til jer alle sammen og jeg glæder mig virkelig til at begynde at læse om alle fødslerne(inden alt for længe)

knus Rakel 29+0

Anmeld

13. september 2010

Tanja Hedelund Jensen

Jeg må indrømme, at jeg syntes at tiden bare fløjet af sted siden jeg tissede på pinden.

I går snakkede jeg faktisk med de 2 kommende bedstefædre om, at de også lige syntes at de lige har fået fortalt at de skal være henholdsvis morfar og farfar.

Nu er jeg jo også en af dem med den sidste termin i november, så jeg har nok nogle ekstra uger endnu - har også en ide om at jeg kommer til at gå små 10 dage over termin, så jeg ender nok med et december barn i steddet. Min mor er gået ca. 10 dage over termin medbådemig og min bror.

Jeg er pt. ikke så skremt af tanken om at skulle føde den lille guldklum, men det kan jo nemt nå at komme endnu.
glædermig bare til at h*n kommer ud - glæder mig også mega til at finde ud af om det er en lille prins eller prinsesse.

Nu er der ikke mange dage til jeg går fra på barsel, det ser jeg frem til, da jeg desværre stadig har en del bøvl med mit bækken. Hvis jeg holder skoledage og fridage ude af beregningen, så er der kun 8 arbejdsdage tilbage.

Anmeld

13. september 2010

Fru.Mäes <3

... Jeg synes osse det virkede som IGÅR, jeg tissede på de 2 pinde - og så 2 streger.. MEN MEN - det er jo efterhånden længe siden

Jeg er ikke bange for at føde - det er mere det der SMERTE man skal igennem.. For som vi alle ved, så er der INGEN som kan fortælle os hvor ONDT det kommer til at gøre.. Det er nok det jeg er mest bange for

MEN mon ikke vi alle sammen klarer det på den meste fantastiske måde - hver for sig...

Jeg har 4 arbejdsdage tilbage, og jeg GLÆDE mig meget til at komme på barsel.. Egentlig ikke fordi jeg glæder mig til at komme fra alle mine børn nede i børnehaven - men for at kroppen kan få lidt ro midt på dagen - for hvor er det efterhånden hårdt at gå på arbejde...

Glæder mig til RIGTIGT at komme igang med at indrette hans værelse og alt det der rede bygning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.