hej!
Det er sandt at vores fødsler virkelig begynder at nærme sig og hvor jeg dog glæder mig at smide sumokostumet og forhåbentlig vende tilbage til min lidt mere normale skikkelse

I dag er der præcis 8 uger til hun er fuldbåren og 11 til selve terminen, men jeg håber sådan at hun ikke lader vente på sig. Mine 2 andre børn er født hhv. 1 uge før og 11 dage før så det ville da passe mig fint at gør det hurtigt efter fulde 37 uger

(er godt klar over at man på ingen måde er herre over de ting, men man har lov at håbe hehe)
her har jeg været på barsel i en uge og er gået lidt igang med forberedelserne, puslebordet er snart renoveret færdig og jeg havde planlagt at vaske vuggen i dag. I løbet af ugen går jeg på loftet og henter kasserne med de 2 første str. tøj og begynder at vaske og sætte på plads. Jeg synes det er så hyggeligt at gå og bygge rede

...
Alt hvad der skal købes eller lånes er skaffet (mangler kun at hente kravlegården hos en kollega)
Så jeg føler mig virkelig rolig med hensyn til at alt nok skal blive klart til hun kommer

Det der dog halter lidt er at få skaffet alt hvad der skal bruges til selve fødslen, det bliver min første hjemmefødsel og jeg er lidt forvirret med hensyn til hvad der skal bruges og hvad vi skal have klar men glæder mig virkelig til at opleve det

Jeg har 2 meget gode og hurtige fødsler bag mig så jeg satser selvfølgelig på at denne gang også går efter bogen og bliver en god oplevelse så jeg er slet ikke nervøs for at føde.
Jeg synes utålmodigheden begynder at melde sig og det ville da bestemt ikke gøre mig noget hvis vi i år springer oktobermåned over

Alt mulig held og lykke til jer alle sammen og jeg glæder mig virkelig til at begynde at læse om alle fødslerne(inden alt for længe)

knus Rakel 29+0
Anmeld