Faldt ned fra dobbeltsengen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.708 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

Sabby

Min lille Misja faldt ned fra vores dobbeltseng i dag, Vi plejer at lægge Misja ind mit i dobbeltsengen når hun skal sove, og Natasja ikke er kommet i seng, men stadig leger inde på værelset.
Vi lægger dyner og puder rundt om hende så hun ikke kan komme nogen steder, men det har vi så erfaret at hun sagtens kan finde ud af i dag.

Heldigvis landede hun på alle 4 (ikke som en kat, men i forstår vel hvad jeg mener) så hun kun har slået sin kind, kun og kun, men det kunne have været værre.
Ej jeg rystede bare over det hele og blev såååå forskrækket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Christinahr

Det er sket her to gange og jeg er blevet lige chokeret hver gang... det er ikke rart.

Her sover den lille i sengen, bliver selvfølgelig lagt i midten, men hun ruller noget rundt. Har prøvet at få kæresten til at sidde sengeheste på dobbeltsengen, men indtil videre uden held :P

Anmeld

20. juli 2008

moniquesmor

min datter er også falde ned fra nogle (4) senge efterhånden og jeg bliver lige ked af det hver gang så nu har vi klapvogne med alle vejen.
og her hjemme sover hun i sin ejen seng

Anmeld

21. juli 2008

MUTT3

Det nr har alle mine 3 unger lavet, maaange gange, af en eller anden underlig årsag altid i min side af sengen, ligegyldigt om de så "starter" i fars???

At falde det lille stykke sker der ikke en pind ved, med mindre man er EKSTREM uheldig, de har bløde knogler og kan tåle meget mere end vi voksne kan, når det handler om fald og slag, hovedparten af børn under 1½ år som faler ned fra 1. sal får kun overfladiske skramme, så dobbeltsngen er ingen ting, ud over forskrækkelsen, hvis du tænker dig om, har du garenteret heller aldrig hørt at et barn der er faldet ned fra puslepladssen (ned på fliser) og er kommet alvorligt til skade, du har helt sikkert hørt om blå mærker og forskrækkelse, og at forældrene tror barnet mindste er ved at dø (mindst da) men aldrig alvorlige skader.
Jeg ikke bare tror på at det passer, jeg ved at det passer, falder min 4-årige ned fra dobbeltsængen, slår hun sig meget mere end den bette på 6 måneder, på trods af at hun bliver knab så forskrækket som den bette.da min den melmste var 2 drattede hun ned, ramte meget uheldig med hovedet og havde tegn på en hjernerystelse... dem kender jeg fordi jeg har 1. hjælp, og får det holdt ved lige flere gange om året ikke kun på egne unger, men ude i livet... på trods af at hun ramlede ned i en klisekant (et trind ind til bruseren) og fik et ordentligt mærke, med hovedet først vel at bemærke, slap vi med forskrækkelsen. Så jeg VED de kan tåle ekstrem meget, og at store skader i den alder kun kommer når man er super ekstrem uheldig.

Hvad gør vi så ved problemet? tjo her ligger der sækkestole til at tage faldet, at man så stadig kan banke ind i træmmesengen, og natbordet er altså bare en del af livet.

Anmeld

21. juli 2008

Sabby

Ok så er jeg mere rolig.... tak skal i have for jeres svar.

Anmeld

21. juli 2008

Kvindemin

Forstår dig godt :) Man bliver godt nok rystet, når sådan en bette ski' bevæger sig ned af sengen. Men datter slog en kolbøtte ned derfra, jeg siger dig jeg var nervøs :'(

Anmeld

21. juli 2008

charlottekri

[citat hvis du tænker dig om, har du garenteret heller aldrig hørt at et barn der er faldet ned fra puslepladssen (ned på fliser) og er kommet alvorligt til skade, du har helt sikkert hørt om blå mærker og forskrækkelse, og at forældrene tror barnet mindste er ved at dø (mindst da) men aldrig alvorlige skader.

der vil jeg ikke give dig ret!!! jeg kender en mor hvor hendes datter på ½ år røg ned fra puskebordet og ned på flisegulv og hun kan ikke bruge den ene arm i dag... (4 år gammel). man skal aldrg sige aldrig, for man kan godt være uheldig. jeg vil også foreslå sengeheste (måske det var bedre hvis det var i barnets egen seng, hvis den finde?? ;)
(H)

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

Øv en grim oplevelse... - men det er vist de få der kan sige sig fri fra ens børn er havnet på tur på gulvet....

Håber at hun er helt på toppen igen og I er kommet jer over forskrækkelsen :(

Knus Pia.

Anmeld

22. juli 2008

Sabby

Tak :) ja vi er kommet os over forskrækkelsen, men det er også kun fordi Misja har det fint....hun har fået et lille lilla/blåt mærke på kinden, men ikke noget vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.