Bøde hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.621 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
For 14 dage siden havde jeg en SA. De første 4 dage blødte jeg ret kraftigt. Derefter har det været som alm mens. For 3 dage siden ændrede det sig til at være mere mørk i farven og knap så meget. Men jeg bløder stadig - på 13. dagen.

Er det normalt at jeg skal bløde så længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

moniquesmor

når jeg ikke tag p-piller kan jeg bløde op til 3uger. trist men det er noget de klader et eller andet fis man kan få piller for det:$

Anmeld

21. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hm mener ikke, at man bør bløde længere end ved en menstruation. Er du blevet undersøgt for, om alt er kommet ud? Har du smerter? Ubehagelig lugt?

Det mørke blod er gammelt blod. Så det tyder da på, at det er ved at stoppe.

Hvis du fortsætter med at bløde, synes jeg, at du skal ringe til din læge for at være sikker på, at du ikke har fået en infektion, eller det er en inkomplet abort (hvor der stadig sidder rester).

Held og lykke med alt :)

Anmeld

21. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mange tak for svar :) Jeg har snakket med lægen og har en tid i eftermiddag.

(H)

Anmeld

24. juli 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa.
Nu har jeg ialt tabte 5 gange + haft en ma.
Jeg blødt mellem 6 og 23 dage..
Det er meget forskeligt..Men få lige tjekke om alt er komme ud. Da jeg blødt de 23 dage var da jeg midste da jeg var 7+0 henne og var indlagt i 1½ døgn.Fik drop og taget en del blodprøver + mit HCG havde jeg langtid i kroppe tabte den 19 feb 05 og indlagt ret hurtigt.Første D.14 marts var den endlig negativ på en graviditest + under 5 som man siger på en blodprøve..
held og lykke med tjekke skrive lige ikke..
Mvh Henriette

Jeanne skriver:

For 14 dage siden havde jeg en SA. De første 4 dage blødte jeg ret kraftigt. Derefter har det været som alm mens. For 3 dage siden ændrede det sig til at være mere mørk i farven og knap så meget. Men jeg bløder stadig - på 13. dagen.

Er det normalt at jeg skal bløde så længe?

Anmeld

24. juli 2008

H+S Skjolgborg.

P,s kom til af glemme nået du skrive mørkt bldo det bestyder jo gammel blod så det kan ske det er hved af slutte nu..
Men få lige et tjek for en sikkerhedsskyld..
Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.