Smerter lang tid efter fødsel, kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Halbschön

Hej piger!

Ja, det er efterhånden ved at være 11mdr siden at jeg fødte Nicolai, men jeg har stadigvæk "ondt"..

Jeg har ondt fortil, omkring skambenet.. Smerterne kommer, når jeg fx har siddet et stykke tid og så lave nogle bevægelser i forbindelse med at jeg skal rykke med eller lignende.. De kommer også hvis jeg fx sidder på gulvet og leger med Nicolai og så kommer til at "sprede" benene for meget.. Og det gør virkelig ekstremt ondt.. Sidder lige nu med rigtig mange smerter.. AV AV..

Er det noget I kender til og er det normalt?

// Renée

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Nybagt mor

Kender godt nok ikke det du beskriver, men min dreng var jo en ordentlig basse ligesom din - så gik ret meget i stykker. For mit vedkommende var det lige så "slemt" som selve fødslen. Det tog et par måneder inden det fortog sig.
Har desuden virkelig skullet træne for at få en nogenlunde normal bækkenbund igen. Den er stadig ikke som før - og det er jo trods alt 11 mdr siden nu...

Men har du snakket med din læge om det? - Mener jeg har hørt om andre som havde det på samme måde

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

Renée88 skriver:

Hej piger!

Ja, det er efterhånden ved at være 11mdr siden at jeg fødte Nicolai, men jeg har stadigvæk "ondt"..

Jeg har ondt fortil, omkring skambenet.. Smerterne kommer, når jeg fx har siddet et stykke tid og så lave nogle bevægelser i forbindelse med at jeg skal rykke med eller lignende.. De kommer også hvis jeg fx sidder på gulvet og leger med Nicolai og så kommer til at "sprede" benene for meget.. Og det gør virkelig ekstremt ondt.. Sidder lige nu med rigtig mange smerter.. AV AV..

Er det noget I kender til og er det normalt?

// Renée

Nu du skriver du har ondt fortil og ved skambenet tænker jeg noget med dit bækken? Helt sikkert, snak med din læge.

Anmeld

28. september 2010

Koen.

Det med at hvis man kommer til at sprede benene (lyder spøjst) kender jeg, det gør det røver ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.