syntomer af gravilten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

moniquesmor

god aften alle sammen

hvad have i af syntomer under graviliten..
fra start til slut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Honningblomst

Hovedpine, øget tissetrang, ømme bryster og KVALME KVALME OG KVALME med dertil hørende opkast på alle tider af døgnet(fra uge 7)

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Mine brystvorter blev mørkere, skulle tisse mere, blev MEGET træt og MEGET følsom. Det var i starten.

:)

Anmeld

20. juli 2008

Christinahr

Chritinap skriver:

Mine brystvorter blev mørkere, skulle tisse mere, blev MEGET træt og MEGET følsom. Det var i starten.

:)

Det er som her

Anmeld

20. juli 2008

Bastian

Graviditet 1: Ingen i starten af graviditeten. Senere øget tissetrang, men ikke så meget andet. Jeg havde i starten svært ved at tro, at jeg var gravid, fordi jeg troede man skulle have symptomer.

Graviditet 2: En lillebitte smule kvalme i starten (kunne ikke spise fjerkræ f.eks.), ømme bryster, halsbrand, en smule plukveer.

Ja jeg har vist haft et par rigtig gode graviditeter!

KH Lise

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Undskyld undskyld, men er der en tråd hvor man kan lærer at sætte billeder ind? Kan simpelthen ikke finde ud af det :$ Hjæælp.
Undskyld Moniquesmor, at jeg bare sådan skriver det på dit indlæg. Men var bare tilfældigt.

Knus

Anmeld

20. juli 2008

moniquesmor

ja det er der

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Ved du hvor jeg finder det?

Anmeld

20. juli 2008

twinboys

Chritinap skriver:

Ved du hvor jeg finder det?

Hej gå ind under sjov leg og lær det der inde ... Det er der alle de andre lærer det... Hvis det skulle være billeder du sætter ind f.eks som dette her...

Mvh Majbritt

Anmeld

20. juli 2008

moniquesmor

andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.