misslea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Siber

Ville bare lige sige, pas nu på dig selv, når du nu skal til fest!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

misslea

Siber skriver:

Ville bare lige sige, pas nu på dig selv, når du nu skal til fest!

Knus Siber

Hej Siber...

Hvor er du bare sød at tænke på mig....

Je droppede dansen godt nok, men vi blev hængende helt til kl. 03.30 og gik faktisk hjem (ca. 40 min)....!!! Og det var bare helt fint..!!!

Jeg havde simpelthen den BEDSTE aften i meeeeget lang tid... iiihh det var SÅ skønt at komme ud og snakke med en masse andre mennesker og være social igen.... YAY!!!!

Det har åbenbart også lykkedes for mig at snakke så meget, at min stemme nu er væk... hahahah (mig som ellers er en rimelig hard-core-snakker normalt)

Men lillepigen er stadig derinde, og jeg har på fornemmelsen at der nok går 1-2 uger endnu... men lad os nu se... heheh

Rigtig mange fra Lea - og igen, 1000 tak for tankerne!!!

Anmeld

12. september 2010

Slettet

Nååå det var godt at du havde en god aften/nat, du trængte vist også til det

...Er der ikke i morgen du er 37 uger henne?

Da jeg ventede min datter, var jeg en tur på stranden den 26. okt og jeg sagde om eftermiddagen til folk, at der kom til at gå laaang tid før hun kom ud, for jeg havde slet ingen tegn på noget - den 27. okt vågnede jeg så kl. 05.44 ved at vandet var gået og min datter var så født 08.44 ... Pludselig er det tid og jeg tror (næsten) altid man bliver en smule overrasket ligemeget hvor ventet det er eller ikke

Anmeld

12. september 2010

misslea

Swips.. skriver:

Nååå det var godt at du havde en god aften/nat, du trængte vist også til det

...Er der ikke i morgen du er 37 uger henne?

Da jeg ventede min datter, var jeg en tur på stranden den 26. okt og jeg sagde om eftermiddagen til folk, at der kom til at gå laaang tid før hun kom ud, for jeg havde slet ingen tegn på noget - den 27. okt vågnede jeg så kl. 05.44 ved at vandet var gået og min datter var så født 08.44 ... Pludselig er det tid og jeg tror (næsten) altid man bliver en smule overrasket ligemeget hvor ventet det er eller ikke

GUUUUUD så gik det da sørme stærkt.... hold da op

Og jo - du har sikkert ret... man blir jo nok overrasket lige gyldig, hvornår den lille vælger at komme ud!!!

Jeg har også valgt at lave en hav af aftaler, bestille biletter til en håndbold liga kamp om en uge osv osv.... for jeg kan jo ikke sidde og vente, bare fordi jordemoderen mener, at det sker om lidt!!!

Men uuuuhhh hvor jeg dog glæææder mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.