Må simpelthen lige blære mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Tynen

Vi holder stor fest for Paw imorgen, så dertil skal selvfølgelig serveres kage.

Fik kærkommen hjælp af min veninde fra Stellas MG og vupti - 4 timer senere var udfaldet 1 stk. Bamse&Kylling-kage, 1 stk. Pawermand-kage (Der desværre kiksede lidt i kanten) og en racerbane)

Jeg er SÅ glad for at den del er overstået! (Og at mænd og børn var ude af hytten imens!), men må simpelthen dele resultatet med nogen - Er sgu lidt ærgelig over at Paw ikke fatter så meget af det endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

linemus

Wauw! Super flotte kager, Trine. Det har I gjort godt. Jeg er vild med pawermandkagen Det er en fed ide.

Må jeg høre, hvad der er i kagerne?

God fest imorgen! Tænk at du allerede er færdig med kagerne. Du er jo i god tid

Kram Line

Anmeld

11. september 2010

Siber

I er simpelthen for vilde altså!

Jeg er slet ikke kommet igang med det der kageræs, og jeg tør jo slet ikke at gå i gang!

Knus Siber, der holder sig til traditionel lagkage og chokoladekage indtil videre!

Anmeld

11. september 2010

Tynen

linemus skriver:

Wauw! Super flotte kager, Trine. Det har I gjort godt. Jeg er vild med pawermandkagen Det er en fed ide.

Må jeg høre, hvad der er i kagerne?

God fest imorgen! Tænk at du allerede er færdig med kagerne. Du er jo i god tid

Kram Line

Tark, jeg er også endt med at blive ret tilfreds med dem - Hvilket nok egentlig mest bunder i at jeg har RET god tid indtil gæsterne kommer imorgen kl. 10
Pheew, det er virkelig stressfaktor 5 før man skal i gang!

Jeg har simpelthen besluttet mig for at prøve noget nyt istedet for den klassiske "Toblerone feat. hindbær"
Jeg har en med Toblerone og jordbær, en med hvid chokolademousse og hindbær og en med alm. Marabouchokolade og jordbær.
Er ret spændt på hvordan den med hvid chokolade smager.

Anmeld

11. september 2010

Tynen

Siber skriver:

I er simpelthen for vilde altså!

Jeg er slet ikke kommet igang med det der kageræs, og jeg tør jo slet ikke at gå i gang!

Knus Siber, der holder sig til traditionel lagkage og chokoladekage indtil videre!

Jeg kan kun sige: Spring ud i det!

Jeg var et nervevrag flere uger i forvejen jeg skulle lave den første, men det gik jo alligevel (Ellers kyler man da bare skidtet i vasken, glemmer alt om det og kører til bageren    )

Anmeld

11. september 2010

Muffinmus

super flotte trine...Og NU må du gerne få et glas cola:-):-)

Anmeld

11. september 2010

linemus

Tynen skriver:

Tark, jeg er også endt med at blive ret tilfreds med dem - Hvilket nok egentlig mest bunder i at jeg har RET god tid indtil gæsterne kommer imorgen kl. 10
Pheew, det er virkelig stressfaktor 5 før man skal i gang!

Jeg har simpelthen besluttet mig for at prøve noget nyt istedet for den klassiske "Toblerone feat. hindbær"
Jeg har en med Toblerone og jordbær, en med hvid chokolademousse og hindbær og en med alm. Marabouchokolade og jordbær.
Er ret spændt på hvordan den med hvid chokolade smager.

Ja det må da også være en fantastisk følelse... og så ukendt

Mums det lyder godt Kan forresten snildt anbefale "marabou mørk choko m. appelsin"-mousse og appelsinmousse gerne lagt i en chokoladekage med appelsinsmag - bare til en anden go' gang

Anmeld

12. september 2010

ka li ja

vildt flotte tunen!!!!

pyt med om paw kan forstå det nu,  når han bliver ældre og ser billederne så forstår han det jo fint

Anmeld

12. september 2010

Susan1978

så fantastisk Tynen.. de er virkelig flotte.

hvad så smager hvid chokoladecreme godt? I LÅVE IT...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.