Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. september 2010

multi

Jeg tog en test i går morges, da jeg skal til fest i dag og ville se om jeg kunne tillade mig at drikke. den viste posetivt på alle 3 test. Jeg ringede til lægen for at få lov til at aflevere en urinprøve hos dem, da jeg så ringer siger hun at jeg lige skal tage den med ro og vente en uge det var jo ikke sikkert. Så blev jeg jo skuffet og forvirret. Så tog på det ene af byens apoteker og spurgte og hun sagde, jamen du er gravid, tillykke. så blev jeg jo glad igen. men gik så ind på byens andet apotek og de sagde at jeg ikke ku være sikker. Fortalte så min kæreste at jeg måske var gravid og var jo frustreret over alle de svar, så ville snakke med ham om det. han blev sur over måden jeg fortalte det på og at jeg ikke ventede til jeg var sikker i næste uge.. ikke lige den reaktion man ønskede sig. skal siges at det er planlagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Line Højdal

Meget mærkelig udmelding... sikke en læge siger jeg bare!!

Jeg tror godt du kan glæde dig, -hvis testen viser positiv inden for den angivne periode, så burde der ikke være noget tvivl.. (den kan ikke vise falsk posotiv) - TILLYKKE!!

Husk på at det kan være meget uvirkeligt for os der er gravide... kan det virkelig passe, har jeg da tit tænkt...! Så forestil dig at være manden - det er klart at han gerne vil være bare lidt sikker, før han rigtig kan forholde sig til det tror jeg!! Mon ikke han bliver super lykkelig når lægen kan bekræfte det - når nu det er planlagt... Det tror jeg

Endnu engang tillykke!
Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.