Købes: sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
758 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. september 2010

NoName

Hej alle

Jeg spør nok dumt, men er der nogen af jer der ligger inde med sutteflasker og evt en sterisator (staves) til micreoovn i gerne vil sælge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

klmf

Jeg har 8 Meda sutteflasker á 330 ml. De er købt i Babysam og brugt et halvt års tid. Han får kun natflaske nu, så har slet ikke brug for mit kæmpe arsenal af flasker.

Anmeld

11. september 2010

NoName

lotchen skriver:

Jeg har 8 Meda sutteflasker á 330 ml. De er købt i Babysam og brugt et halvt års tid. Han får kun natflaske nu, så har slet ikke brug for mit kæmpe arsenal af flasker.

super hvad skal du have for dem???

Anmeld

11. september 2010

klmf

noname skriver:

super hvad skal du have for dem???

Vi kan sige 20 kroner stykket?

De koster vist nok 70 kroner fra ny så vidt jeg husker.

Jeg var heldig at finde en sterilisator i Mødrehjælpens genbrug til en 20'er - måske du også kan være heldig, hvis ikke der er nogen der bider på herinde

Anmeld

11. september 2010

klmf

lotchen skriver:

Vi kan sige 20 kroner stykket?

De koster vist nok 70 kroner fra ny så vidt jeg husker.

Jeg var heldig at finde en sterilisator i Mødrehjælpens genbrug til en 20'er - måske du også kan være heldig, hvis ikke der er nogen der bider på herinde

Skriv eventuelt en pb, hvis du vil have dem, så finder vi ud af med adresse og sådan. Er ikke hjemme resten af dagen, så kan nok først læse den i morgen

Anmeld

12. september 2010

mamani

Jeg har 6 stk. Avent sutteflasker fra babysam til salg - kunne det have din interesse, dem kan du også købe for 20 kr. stykket. Er i pæn stand men brugt et halv års tid.

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

mamani skriver:

Jeg har 6 stk. Avent sutteflasker fra babysam til salg - kunne det have din interesse, dem kan du også købe for 20 kr. stykket. Er i pæn stand men brugt et halv års tid.

hvor mange ml er de på?

Anmeld

12. september 2010

LilyMarleen

mamani skriver:

Ja dem ku jeg også godt være interesseret i, hvis altså der ikk var andre.. Men det er der jo nok.

Anmeld

12. september 2010

NoName

lotchen skriver:

Skriv eventuelt en pb, hvis du vil have dem, så finder vi ud af med adresse og sådan. Er ikke hjemme resten af dagen, så kan nok først læse den i morgen

Hej du...

Det bliver ikke nødvendigt med flaskerne alligevel... Min bror har ringet om jeg ville have deres - troede ikke de allerede var færdig med dem...

Jeg beklager...

Anmeld

12. september 2010

NoName

Jeg lader tråden stå åben lidt, da jeg kan se der er andre der også handler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.