Termin: 08.10.01. Født: 09.10.01.
Jeg havde termin d.8.10.2001. Kl. 23.30 d.8. sidder jeg meget skuffet og brokker mig i en mail til en veninde over, at der ikke er sket noget. Derefter går jeg i seng. Kan dog ikke rigtig finde ro.
Kl. 01 vågner jeg af min blunden ved, at jeg mærker et smæld i maven, og vandet går i en skylle. Jeg er helt rundt på gulvet, tror først, at jeg har tisset i sengen
Jeg ringer til fødegangen, som sender en ambulance, da hovedet ikke står fast. Af en eller anden grund har jeg ikke fået pakket fødselstasken - måske grøn førstegangsfødende, der troede, at man havde masser af tid til at gå og hyggepakke, mens veerne tager til, og man hører Mozart, mens man noterer veernes interval.
Kl. 02 ankommer vi til fødegangen. Bliver undersøgt og er 3 cm åben, ingen veer. Bliver vurderet i begyndende fødsel.
Kl. 03 begynder jeg så småt at få veer, som gradvist tager til.
Kl. 04: har veer med 3-4 min. mellemrum
Kl. 05: Er nu 10 cm åben
Kl. 05.15: Har begyndende pressetrang
Kl. 05.35: Er en tur på toilet, da jeg føler jeg skal have afføring
Kl. 05.40: på fødelejet, får presseveer
Kl. 06.00 føder jeg min dejlige datter, Klara
Klara: 3610 cm og 52 cm
Fødslen af min søn Marius - 24.03.05
Termin: 24.03.05. Født: 24.03.05
Kl. 08.30: Vågner med en murren ved skambenet. Storesøster bliver passet, så hviler mig i sengen, men kan hurtigt ane en hvis regelmæssighed i denne murren. I starten er der 10-15 min mellem småveerne, som er meget uregelmæssige og uanseelige.
Kl. 09.30: Der er nu ca. 6-7 min. mellem veerne, som føles som kraftige plukkeveer. Jeg ringer til fødegangen, og vi aftaler, at jeg skal komme, når der er ca 5 min. mellem veerne.
Kl. 10.15: Pakker taske, ordner lidt vasketøj og går i bad - har dog sådan en meget tung og pressende fornemmelse forneden 
Kl. 10.40: Ankommer til fødegangen. Jeg er 9 cm åben, en stor hindeblære står spændt, og vandet går en i en skylle, da jeg bliver undersøgt.
Kl. 10.55: Har nu aktive veer uden pause. Står og nyder udsigten ud over søen, mens jeg hviler mig ind over fødelejet.
Kl. 11: Begyndende pressetrang, har fornemmelse af, at barnet kommer ud.
Kl. 11.05: Kommer op på fødelejet. Barnets hjertelyd dykker under presseveerne, og jeg opfordres til at presse alt, hvad jeg kan.
Kl. 11.08: Hjertelyden falder yderligere, der tilkaldes læge.
Kl. 11.10: Fanden tager ved mig, og jeg presser alt, hvad jeg kan, og føder min søn, inden lægen når frem. Han er ret blå, men helt fin og dejlig, på trods af den hurtige fødsel.
Marius 3580 g og 51 cm 
Fødslen af min søn Gustav - 10.08.07
Termin: 09.08.07. Født: 10.08.07.
Har om formiddagen været ved jordemoder til alm. kontrol. Ingen tegn på snarlig fødsel, er ikke begyndt at åbne mig.
Kl. 13.10: Vågner af min middagslur ved, at jeg mærker et smæld i maven, og vandet går i en skylle. Ringer til fødegangen og aftaler at komme derind til undersøgelse pga. tidligere hurtige fødsler.
Kl. 13.55: Ankommer til fødegangen. Har kun småveer, og jordemoderen, der tager imod, spørger, om jeg ikke vil hjem og vente på, at veerne i gang. Takker nej.
Kl. 14.05: Undersøges, er 3 cm åben. Har begyndende, regelmæssige veer.
Kl. 14.15: Har tiltagende veer, undersøges ikke igen før selve fødslen.
Kl. 14.30: Har pressetrang. Får min mand til at kalde på jordemoderen, som pludselig får meget travlt.
Kl. 14.40: Føder min søn Gustav. 3550 g og 53 cm