Ferievægten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

Honningblomst

hej taber piger..;)
Hvordan ser det ud med jeres vægt her i ferien??
Jeg har desværre taget på....grrr....ved bare at jeg skal holde mig HELT fra de forbudte sager, ellers tager min krop på med det samme. Det er da virkelig træls at man skal være så seriøs altid.
Andre der har det sådan og hvad siger jeres vægt her efter eller midt i ferien??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

ivfmarie

puha - tør slet ikke tænke på det! Jeg kan allerede mærke at tøjet strammer.
Har lige besluttet mig for at ferien ikke skal gå ud over kuren - så jeg hopper på den igen i morgen...

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

Hej Eva !

Jeg tør helt ærligt ikke veje mig....

burde nok hoppe på for er sikker på det kan få mig til at komme tilbage på vognen igen...

har bestemt taget på, ligner snart en gravid, det sætter sig altid lige på min mave :( - men vi hygger også super meget med mad, is og søde sager her i ferien...

Øv at man ikke bare kan spise og gøre som man vil...
og alligevel et godt tegn fra ens krop som fortæller det ikke er godt at fylde os med alt det skidt....

Knus den lille buttede Pia.... som skal af med 10 kilo igen er jeg MEGET sikker på.... !!!!!!!

Anmeld

21. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Hej Eva !

Jeg tør helt ærligt ikke veje mig....

burde nok hoppe på for er sikker på det kan få mig til at komme tilbage på vognen igen...

har bestemt taget på, ligner snart en gravid, det sætter sig altid lige på min mave :( - men vi hygger også super meget med mad, is og søde sager her i ferien...

Øv at man ikke bare kan spise og gøre som man vil...
og alligevel et godt tegn fra ens krop som fortæller det ikke er godt at fylde os med alt det skidt....

Knus den lille buttede Pia.... som skal af med 10 kilo igen er jeg MEGET sikker på.... !!!!!!!

Ja, det er så træls....hvor ville jeg ønske jeg var et af de mennesker som bare kunne spise...eller i det mindste bare kunne spise helt normalt uden at tage på.
Jeg er på den igen fra i dag af...helt stramt program indtil der er røget fem kilo...gider simpelthen ikke være træt at mit udseende og vægt mere og jeg har endda kun spist en eneste is i ferien.
Knus Eva...hvis fedt sætter sig på lår og baller...vi er sgu et kønt par os to-griner-

Anmeld

21. juli 2008

lonemus

Eva skriver:

hej taber piger..;)
Jeg har desværre taget på....grrr....ved bare at jeg skal holde mig HELT fra de forbudte sager, ellers tager min krop på med det samme. Det er da virkelig træls at man skal være så seriøs altid.
Andre der har det sådan og hvad siger jeres vægt her efter eller midt i ferien??
Knus Eva..

Hej Eva!

Har du været til for mange grill-aftener??

Jeg har ikke været på vægten længe, da jeg slet ikke har overskud til det lige pt.
Stefanie er startet i vuggestue og har fået mange nye baktusser, så hun er en del syg - og smitter selvfølgelig lillebror, som også snart starter i samme vuggestue. Samtidig har min mand fået et tilbagefald - han havde en depression for 4 år siden, som nu desværre spøger igen. Så her er rigeligt at se til, og det sidste jeg har overskud til lige nu er, er at tabe mig.

Blot en lille opdate fra mig.

(H)

Anmeld

21. juli 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Eva skriver:

hej taber piger..;)
Knus Eva..

Hej Eva!

Har du været til for mange grill-aftener??

Jeg har ikke været på vægten længe, da jeg slet ikke har overskud til det lige pt.
Stefanie er startet i vuggestue og har fået mange nye baktusser, så hun er en del syg - og smitter selvfølgelig lillebror, som også snart starter i samme vuggestue. Samtidig har min mand fået et tilbagefald - han havde en depression for 4 år siden, som nu desværre spøger igen. Så her er rigeligt at se til, og det sidste jeg har overskud til lige nu er, er at tabe mig.

Blot en lille opdate fra mig.

(H)

Næ,...det har jeg ikke engang været, desværre.
Men jeg skal bare ikke spise sen aften og bare lidt usundt sætter sig...det er dog kun et kilo, men jeg synes virkelig jeg har passet på...øv øv...tror jeg skal have den hormonspiral ud, den gør vidst intet godt for vægten.
Gør mig ondt med din mand, må være rigtig meget hårdt...
Stort kram...
Eva

Anmeld

21. juli 2008

lonemus

Nå okay, det kunne jo godt være du havde været lidt for meget ude ;)

Du skriver hormonspiral..shit, jeg har også overvejet spiral, dog kobberspiral, da jeg helst vil slippe for hormonerne. Efter mine 2 graviditeter kan jeg pludselig ikke tåle p-piller længere, får det rigtig skidt af dem. Nå, men det var jo en helt anden snak!! :))

Tak for dine ord omkring min mand (H). Ja, det er mega-hårdt, men noget vi bare skal igennem. Sidst tog jeg med ham til alle behandlinger mv., men det gør jeg ikke denn gang, da jeg bliver nødt til at tænke på børnene også...de har brug for mig 100%. Men der er mange ting der skal kædes sammen, men det skal nu nok gå. Vi har klaret det før, og skal også nok klare det denne gang. Men tak for dine tanker (H)

Lone

Anmeld

21. juli 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Du skriver hormonspiral..shit, jeg har også overvejet spiral, dog kobberspiral, da jeg helst vil slippe for hormonerne. Efter mine 2 graviditeter kan jeg pludselig ikke tåle p-piller længere, får det rigtig skidt af dem. Nå, men det var jo en helt anden snak!! :))

Tak for dine ord omkring min mand (H). Ja, det er mega-hårdt, men noget vi bare skal igennem. Sidst tog jeg med ham til alle behandlinger mv., men det gør jeg ikke denn gang, da jeg bliver nødt til at tænke på børnene også...de har brug for mig 100%. Men der er mange ting der skal kædes sammen, men det skal nu nok gå. Vi har klaret det før, og skal også nok klare det denne gang. Men tak for dine tanker (H)

Lone

Han er heldig at have en kone som dig...det håber jeg at han ved.(L)

Det er kun hormoner som kan øge vægten, så en ganske almindelig kobberspiral skulle ikke kunne skabe problemer. Dog er der meget færre hormoner i en spiral i forhold til p-pillerog de kommer jo ud lige hvor de skal bruges...så måske du kan tåle sådan en. Den er god fordi man slet ikke bløder...eller jeg gør ikke.
Knus..

Anmeld

21. juli 2008

lonemus

Eva skriver:

lonemus skriver:

Lone

Han er heldig at have en kone som dig...det håber jeg at han ved.(L)

Det er kun hormoner som kan øge vægten, så en ganske almindelig kobberspiral skulle ikke kunne skabe problemer. Dog er der meget færre hormoner i en spiral i forhold til p-pillerog de kommer jo ud lige hvor de skal bruges...så måske du kan tåle sådan en. Den er god fordi man slet ikke bløder...eller jeg gør ikke.
Knus..

Hej Eva!

Hvor er du sød (L). Ja, han ved godt han er heldig - det siger han til mig hver dag (L) Og hans cage manager (psykolog) minder ham også om det :). Men hvad kan jeg sige, jeg elsker ham jo - i medgang og modgang, det løfte har jeg givet. Han har fået nogle grimme ting med i rygsækken fra barndommen, hvilket han jo ikke kan gøre for, derfor skal han have al den hjælp han kan få. Og den hjælp ved jeg han får nu.

Jamen det kan da godt tænkes jeg så kan tåle hormonspiral...(?)..jeg regner med at tage til lægen i min ferie og lige snakke om det.

(H) Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.