Hvor mange baby-sengesæt skal man bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Malonde1985

Ja hvor mange baby-sengesæt har man egentlig brug for?? Hvor mange har I til jeres små bebser?

Har indtil videre købt et til bette manden, men må jo ha fat i nogle flere - men hvor mange har man egentlig brug for.. Har en masse fra den store, men det er jo lyserøde osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Svenne

Jeg har fem sæt! Men jeg har også tre dyner. En i barnevognen og en i sengen - og så en sommerdyne.
Jeg ville nok godt have kunnet undvære et af sættene..
Så to pr. dyne må være mit råd Så der altid er en at skifte med, når der skal vaskes.

Anmeld

10. september 2010

klmf

Vores Oliver var ikke den store ved-siden-af-skider (thank God), til gengæld var han vældig god til gylpe eksplosioner Men vi klarede os fint med 5 sæt, kunne også sagtens have klaret os med 4 tror jeg.

Til genghæld var jeg såååå glad for at have to dyner til ham. Vi brugte Trillepose til barnevognen, men vi havde altid en dyne i soveværelset og en dyne i stuen, til når jeg skulle amme eller han skulle ligge med den, på den eller hvad det nulige var. Brugte begge rigtig meget og det vil jeg også gøre næste gang...

Anmeld

10. september 2010

Valle81

2 dyner og 5 sengesæt:0)

En dyne til seng og en til barnvogn og et sæt til hver dyne og ekstra når de vaskes elelr møjes til:0)

Anmeld

10. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil sige 4 sæt til 2 dyner  Havde 1 dyne i barnevognen og 1 dyne i sengen

Anmeld

10. september 2010

Malonde1985

Tak for jeres svar  kan huske med den første at man hurtigt kom til at købe ALT for meget, som man egentlig slet ikke havde brug for.. Så denne gang har jeg bare tænkt mig at købe det mest nødvendige, og så se hvordan det går.

Havde nu tænkt mig at nøjes med én dyne mere fordi jeg har tænkt mig at bruge voksi i barnevognen.. Men måske man alligevel skulle ha 2 dyner hvis der sker uheld af den ene eller anden art 

Anmeld

10. september 2010

henh01

Jeg har én dyne og to sæt. Gider nemlig ikke have for meget af alle ting - men har tilgengæld købt alt for dyre sæt  Jeg bruger Voksi i barnevognen og babydyne i sengen. Skulle uheldet være ude at han fik tisset/skidt igennem så har jeg en junior dyne i reserve. ellers må voksi posen i brug

Anmeld

11. september 2010

Malonde1985

henh01 skriver:

Jeg har én dyne og to sæt. Gider nemlig ikke have for meget af alle ting - men har tilgengæld købt alt for dyre sæt  Jeg bruger Voksi i barnevognen og babydyne i sengen. Skulle uheldet være ude at han fik tisset/skidt igennem så har jeg en junior dyne i reserve. ellers må voksi posen i brug

Dyre sæt ?  jeg har købt et sæt småfolk baby herinde fra fællesbestilling og så har jeg købt et brugt Katvig på ts. Og det er det! Køber ikke flere sæt nu.. Har nemlig også en voksipose til ham, og vi har vaskemaskine og tørretrumble - det må kunne gøre det ik

Anmeld

11. september 2010

Bare mig..

Vi har vidst 4 sæt, og det er faktisk for lidt her.. Vores datter gylper sådan cirka hver anden dag på sin dyne, så meget at man ikke bare lige kan lade det tørre.. - og også gerne hver dag. Og jeg synes det er meget at vaske hendes så meget..

Men normalen er nok også en 3-4 sæt og så flere hvis din er en gylper eller en der tisser / laver ved siden af

Anmeld

11. september 2010

B&J

Vi har en sommer og vinter dyne i baby og en vinterdyne i junior og 5 senge sæt og ind til videre 2 i junior

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.