Lillebror kom til verdenen d.9/9 kl.3.55. Jeg havde fået tilladelse til at føde vaginalt - og da jeg havde haft kraftige veer i 4 timer - begyndte jeg at have ligeså ondt imellem veerne. Faktisk kunne jeg ikke mærke forskel på hvornår der var en ve og hvornår der ikke var.. Det var ulideligt!! 
 Der blev tilkadt læge mm og de vurderede det var mit gamle ar fra sidste ks der drillede og evt. var ved at briste inde i livmoderen.. Ligeledes begyndte hjertelyden at dykke på lillemanden.. Så der var ikke noget at rafle om.. 
 Så det endte med endnu et ks.. Men det var helt oki med os, da vi jo havde været det igennem før og vidste hvad der skulle ske.. Faktisk var det en hel lettelse at få epidoralen på operationsstuen..
 Vi er kommet hjem idag
Så det var heldigvis ikke mere end 1 døgns indlæggelse.. Og trods den lidt "barske" oplevelse - oplevede vi det alligevel som en god oplevelse!! Og personalet på Aalborg sygehus er jo helt fantastiske!! Stor ros til alle dem derude..
 Billeder og FB må i lige vente lidt på..
 Kram M - som endelig fik lillemanden i armene og med en datter der er virkelig stolt over ham, og ikke laver andet end at sidde og kigge og mysse på ham

Anmeld