nej hvor jeg hader det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2010

nynne-l

så kom dagen hvor vi skulle vide om jeg havde en MA igen og desværre var det sket. havde endelig sat mig ind i at det var nok det der var sket så det kom ikke som det vilde chok

oven i fandt de ud af at min livmoder er syg 

men da lægerne og sygeplejersken så begyndte at lave jokes indbyrdes blev det bare for meget at de sad og grinede helt vildt og jeg havde lige mistet et barn

så jeg spang op af stolen og gik det kunne jeg bare ikke med  

vil bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Laulund87

Ej sad de og jokede når du sad der?

Storttil dig.

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Åhhh hvor er jeg ked af det på dine vegne og så oven i købet at de sad der og lavede fis... de lavede vel ikke jokes om dig...

Varme knus til dig...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

nynne-l

twinboys skriver:

Åhhh hvor er jeg ked af det på dine vegne og så oven i købet at de sad der og lavede fis... de lavede vel ikke jokes om dig...

Varme knus til dig...

Majbritt

nej det var om de datoer jeg skulle have og så noget indebyrdes

Anmeld

10. september 2010

nynne-l

Laulund87 skriver:

Ej sad de og jokede når du sad der?

Storttil dig.

jep det gjorde de

Anmeld

13. september 2010

Mischa

De tænker bare med R.... nogle gange, det er hverdag for dem, de burde fan... få nogle kurser i hvordan man behandler folk!!!

Anmeld

14. september 2010

Sofiedk

Ej hvor forfærdeligt og endnu mere groteskt at de kan sidde der og grine når du lige har fået beskeden, de burde fanme selv prøve at ligge der en dag. Det kan godt være de oplever en masse ting i løbet af en dag, men beskeden om at ens ønskebarn er død er altså ikke noget man bare kan acceptere og glemme

Er virkelig ked af det på dine vegne og ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at lindre dine smerter, men der er desværre intet at gøre andet end at sende dig mine bedste tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.