Maven vokser og vokser, men stadig ingen vægtforandrig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Pinkrose

Er ret ny herinde, men nu ville jeg prøve

er snart 15 uger henne, og allerede meget tidligt begyndt min mave at ændre sig og nu kan man meget tydligt se at jeg er gravid, men intet taget på. er det helt normalt og altså bare mig der er tosset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Sofia

Jeg er kun i uge 12, men jeg har taget 3 kg på.. Synes dog ikke man sådan kan se det på maven. Tror det er meget individuelt Tillykke med graviditeten og velkommen til siden.

Anmeld

10. september 2010

Sofia

ups dobbelt indlæg

Anmeld

10. september 2010

Pinkrose

Mange tak, og tillykke til dig os.

ja det har du nok ret i, sys bare det vildt at man allerede kan se det sådan ret makant

Anmeld

10. september 2010

PeruBaby

Det er vist megt individuelt

Jeg tog intet på de første 17 uger af min graviditet, men her inden for de sidste 3-4 uger har jeg taget 3 kg. på og maven er vokset markant. Så jeg tror at det kommer lige pludseligt for alle. Har hørt om normaltbyggede piger der kun har taget 6kg på i hele graviditeten og andre der har taget op til 24 kg på... Hvis man er kraftigt bygget er det vist meget normalt at tage lidt mindre på, mens meget tynde piger tenderer til at tage mere på...

Christina 20+4

Anmeld

10. september 2010

Pinkrose

Ok så er jeg mere rolig jeg er ganske nomal i bygning

men håber da ik lige pludeslig at der kommer 24 kilo på, ville være meget at bære rundt på men det er selvfølgelig ligemeget nå man ved hvad der kommer til slut

Anmeld

10. september 2010

oerbaek

jeg er i uge 14 men har tabt 5 kg så det er ganske normalt... jeg er dog lidt overvægtig, men har ved mine 2 andre graviditeter også startet med at tabe mig og så kun taget 5 og 8 kg på da jeg fødte

Anmeld

10. september 2010

Diana...

Det er helt normalt under min første graviditet tabte jeg 8 kg og under denne her jeg er 20 uger henne og har tabt 10 kg.

Og tillykke med graviditeten og velkommen til siden håber du bliver glad for at være her 

Anmeld

10. september 2010

KarinaV

Sidste gang jeg var gravid tabte jeg 7kg (gik fra 65kg til 58kg) og så tog jeg 9kg på.

Denne her gang har jeg tabt 5½kg og er nu stagneret på 64,5kg.. Jeg forventer snart at jeg begynder at tage på i vægt for nu kan jeg spise som jeg plejer. Bebsen blev forresten målt til MD skanningen til at veje 325gr og hende der skannede sagde at han havde en stor mave og da i hvert fald fik hvad han har brug for...

Anmeld

10. september 2010

Maria-s

Gad GODT være dig!!... jeg er 15+0 i dag og har taget 4 kg selvom jeg har lidt af kvalme og opkast mere eller mindre siden 6+2, kvalmen har dog været svagere her de sidste 3 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.