Syg lille dreng med opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har en lille dreng herhjemme som bare er så dårlig. Han har kastet op siden i morges - kun klart væske/mavesyre. Jeg har kun lige kunne få lidt cola i ham, men det er også kommet op igen. Han vil intet have. Har prøvet, at lokke med alt. Han ligger bare på sofaen og sover, og ser tegnefilm. Ingen feber. Han er et meget aktivt barn også når han har haft 40 i feber, så det er meget uvant for mig. Luka er næsten 3 år.

Har ringet til lægen og talt med sygeplejersken. Hun ville ringe tilbage til mig når hun havde talt med lægen.

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

twinboys

Nååårrrnn lille pus dog... Prøv med revet æble, cola, saltstænger, kiks og chips... og vand...Sukker og salt har kroppen brug for når det enten kommer den ene eller den anden vej...

Ønsker lige bettemanden god bedring og håber han snart er oven på igen... Giv lige en update...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

Øv, stakkels lille pus..;( God bedring.

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Nej da...  Sikke noget møg. Salte kiks, cola og franske bagateller virker her...

Rigtig god bedring med ham

K.h. Linda

Anmeld

10. september 2010

MoarHvidovre

Her kommer lige en update.

Jeg blev ringet op af sygeplejersken kl. 13 og hun sagde bare, hvis han ikke har fået det bedre så ring til vagtlægen kl. 16. hm hm hm. Det skal lige siges, at min egen læge holdt lukket i dag og at det var en af de andre læger i lægecenteret.

Jeg fik lidt cola, kiks og banan i ham i løbet af eftermiddagen, men lige så hurtigt det kom ned, så kom det op igen. Kl. 15 bad han om en rugbrødsmad og jeg tænkte, nå ja, kommer den op så kommer den op. Men den blev nede og han fik mere energi - også til, at lave lidt ballade og drille sin lillesøster. Han spiste også godt til aften. En enkelt frikadelle og masser af pomfritter med salt på. Og så blev han træt. Jeg puttede han allerede kl. 18.15, hvor han havde fået lidt feber og han sov uden problemer.

Nu håber jeg, at han sover det væk i nat og er frisk igen imorgen. Og at han ikke har smitte sin lillesøster eller os 

Kh. Katja

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

MoarHvidovre skriver:

Jeg har en lille dreng herhjemme som bare er så dårlig. Han har kastet op siden i morges - kun klart væske/mavesyre. Jeg har kun lige kunne få lidt cola i ham, men det er også kommet op igen. Han vil intet have. Har prøvet, at lokke med alt. Han ligger bare på sofaen og sover, og ser tegnefilm. Ingen feber. Han er et meget aktivt barn også når han har haft 40 i feber, så det er meget uvant for mig. Luka er næsten 3 år.

Har ringet til lægen og talt med sygeplejersken. Hun ville ringe tilbage til mig når hun havde talt med lægen.

Kh. Katja

Lyder som det Emil have på et tidspunkt. Vi fik en "recept" på alm salt chips og sodavandsis

Anmeld

10. september 2010

MoarHvidovre

Tulipan skriver:

Lyder som det Emil have på et tidspunkt. Vi fik en "recept" på alm salt chips og sodavandsis

Jeg havde desværre ingen chips herhjemme. Men min mand har købt med hjem nu. Sjovt du siger det med sodavandis. Det sagde de også nede i lillesøsters vs. Det havde jeg aldrig hørt om.

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

MoarHvidovre skriver:

Jeg havde desværre ingen chips herhjemme. Men min mand har købt med hjem nu. Sjovt du siger det med sodavandis. Det sagde de også nede i lillesøsters vs. Det havde jeg aldrig hørt om.

Det er simpelhen for at få noget i dem. Og væske og salt er godt når de ikke kan holde på noget. Og når det er kommet itl mavesyre, så er det jo fordi hans "depot" er ved at være tomt. Så skal der noget godt til kroppen, behøves ikke være noget der fylder.

Anmeld

10. september 2010

Diana...

Åhh stakkels lille mand altså. Det er bare så hård når de syge især når de bare ligger øv øv. 

Anmeld

10. september 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Her kommer lige en update.

Jeg blev ringet op af sygeplejersken kl. 13 og hun sagde bare, hvis han ikke har fået det bedre så ring til vagtlægen kl. 16. hm hm hm. Det skal lige siges, at min egen læge holdt lukket i dag og at det var en af de andre læger i lægecenteret.

Jeg fik lidt cola, kiks og banan i ham i løbet af eftermiddagen, men lige så hurtigt det kom ned, så kom det op igen. Kl. 15 bad han om en rugbrødsmad og jeg tænkte, nå ja, kommer den op så kommer den op. Men den blev nede og han fik mere energi - også til, at lave lidt ballade og drille sin lillesøster. Han spiste også godt til aften. En enkelt frikadelle og masser af pomfritter med salt på. Og så blev han træt. Jeg puttede han allerede kl. 18.15, hvor han havde fået lidt feber og han sov uden problemer.

Nu håber jeg, at han sover det væk i nat og er frisk igen imorgen. Og at han ikke har smitte sin lillesøster eller os 

Kh. Katja

Det var dejligt at høre at der er en bedring. Håber i andre slipper og han er frisk i morgen.

Knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.