1. mensturation efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Anonym trådstarter

Hvornår fik I jeres første mens efter fødslen? Og hvor meget blødte I i forhold til før graviditeten?

Jeg fik min mens 3 ½ måned efter fødslen. Men blødte meget lidt. Ville bare høre om det er normalt, og altså om det var en mens?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Vidunderligeunger

præcis 3 mdr efter, på dagen

blødte samme antal dage, og nok også sammen "mangde"...

havde også ondt i maven et par timer inden det kom og et par dage mens det var der - som sædvanlig. Så ingenting ændret her...

Anmeld

10. september 2010

Koen.

jeg fik min første mens 4 uger efter og det var MEGET voldsomt, et natbind kunne knap holde en time men nu (min datter bliver 5 mdr i morgen) Der er det lige så normalt som før graviditeten

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Det er svært at sige. Jeg fik min mens efter 4 mdr. og blødte heller ikke så meget første gang, men allerede 7 mdr. efter fødslen var den normal igen

Prøv at vente og se til om en måneds tid om du får mens igen.

K.h. Linda

Anmeld

10. september 2010

missie20

Hejsa.

Mener også jeg fik min mens. 3½ måned efter fødslen, og den var mindre, altså jeg mener jeg blødte mindre. Nu har jeg så min 3. mens. og der bløder jeg som da jeg gjorde før jeg fødte. Tror det er kroppen der lige skal igen osv. Håber det var svar nok. Hav en fantasktisk dag

Anmeld

10. september 2010

LRJ

Jeg har li haft min første mens 5 måneder efter og den er fuldstændig som den var inden

Anmeld

10. september 2010

neddi1

Hej..

Jeg fik min 1. mens ca 6uger efter fødslen og det var helt sort og meget tørt..

I dag, 10½ uger efter fødslen har jeg igen fået mens med frisk rødt blod..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.