Tama skriver:
Vi skulle scannes idag for at tjekke om vores lille dreng vokser som han skal og de skønnede ham til at veje ca 20 % mindre end han skulle
jeg er i uge 34 + 2 og han vejer kun 1700 gram
Jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage da vi kom ud i bilen og blev så ked af om jeg pludselig har gjort noget forkert siden han ikke vokser men jeg spiser som jeg gjorde i starten så forstår det ikke helt men skal tjekkes igen om en uge
Jeg trængte bare til at få det ud og evt høre om andre som har prøvet det samme
Knus Tanja
Ej for søren da.... kan sagtens forstå, at du blev ked - det er klart!!! Man vil jo aller helst høre, at lille bebs derinde følger med på alle områder....
Men ved du hvad... det kan sagtens ændre sig....!! Min veninde fik også hele tiden at vide, at hendes søn var for lille, og han vejede altså næsten 3500 g, da han blev født 
Sagde de noget om, hvor meget han gerne skulle veje i stedet for de 1700 g???
Da jeg var 34+1, blev vores pige vurderet til ca. 2200 g - og der fik vi faktisk at vide, at hun var en lille baby, men stadig lige indenfor "normalen"!! Men jeg aner ikke, hvad de "må" veje, for at det er normalt..??? 
Håber du kan tænke alle de gode tanker og holde modet oppe.... måske er han bare ikke den største baby, og det behøver jo ikke at betyde noget overhovedet!!!
Min mand vejede kun 2450 g, da han blev født (og han er født på terminsdatoen), og han har altid været helt perfekt, hvis du spørger mig 
Du må endelig opdatere herinde, når I får mere at vide, om jeres lille guldklump derinde...
for, at bebs pludselig tager revanche og vokser sig stor og fin...
Mange
fra Lea