Afhængig er i også....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

afhængig...

ja det tror jeg nok lige jeg er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Banditten´s mor

Afhængig... Altså jeg burde gå tur med barnevogn og hund nu, men har brugt de sidste 40 min herinde og det er nok ikke sidste gang i dag... Stakkels hund! Den er lige ved at tisse i pelsen, må hellere se at komme afsted.

Men jo, jeg er afhængig og får mit daglige fix herinde  

Anmeld

10. september 2010

Bellinda89

Osse mig

Synes det er en fantastisk side

Anmeld

10. september 2010

<3

Pia. skriver:

Hej jeg hedder Pia og jeg er afhængig af baby.dk - HEJ PIIIA.....

Hej jeg hedder Kirsten og jeg er afhængig

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Er i også afhængige af baby.dk

Ja jeg hører til dem der burde sendes på et afvænningshjem men vil jeg det.... nææææhhhh gu vil jeg da ej...

Selv min kære familie synes jeg bruger liiiidt for meget tid her, men ja vi har det jo hyggeligt ikke også piger???? Og mænd for ikke at glemme jer...

Majbritt

He he....JEPS....jeg er også afhængig. I går havde vi gæster. Tænk dig....jeg sad stadigt på nettet. Ej...det vil sige, det var min kæreste der havde besøg af en ven. Men det var jo vildt ubehøvligt af mig at side foran computeren (sidder i sofaen), men jeg argumenterede, at det var HAM der havde gæster overfor migselv, fnis. Ret pinligt.....!! Men jeg MÅTTE altså lige være med, fordi der var så mange gode emner at diskutere på netop det tidspunkt 

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Kirle skriver:

Hej jeg hedder Kirsten og jeg er afhængig

Heeeej Kiiirsten

Anmeld

10. september 2010

oo

jeg er sååååå afhængig af baby.dk  jeg kan ikke lige låne folks computer og tjekke min mail når vi er i københavn eller nordjylland uden at jeg også liiiige skal ind og se på baby.dk

MEN, Søren elsker jer allesammen for al den støtte og vejledning vi har fået gennem det sidste år og min mor har hylet op til flere gange når jeg har fortalt om jer, så der er ingen sure miner rundt omkring mig

Anmeld

10. september 2010

<3

Pia. skriver:

Heeeej Kiiirsten

Taaaark

Anmeld

10. september 2010

Valle81

Hej Jeg hedder Christina, jeg er 29 år mor til 2 snart 3 og jeg har været afhænging er Baby.dk i 1 1/2 år - ikke så længe - men længe nok til at drive min kære kæreste til vanvid.

Så vi slåsser - han om skide rådne Facebook Mafia og jeg om Baby.dk:0)

Vil jeg kureres - NOPE:0) Love you all:0)

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Ja, jeg tilslutter mig horden og må blankt bryde sammen og tilstå at jeg også er hooked!

Da jeg bor alene er det kun Laura der af og til kommer hen og hiver i mine bukser, hvis jeg sidder for længe ved computeren

Baby.dk'er and proud of it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.