Går i bad med mænd....uhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2010

twinboys

Ja ja nu bare helt rolig det er ikke mig...men skulle bare lige fange jer med en overskrift der gjorde jer nysgerrige...

Vi dvs. gemalen og jeg har startet et gymnastikhold op i Haderslev gymnastik forening... Og selvfølgelig går vores egne børn også på dette hold...og vi har 3 hjælpeinstruktører

Det var så første gang igår og 30 børn kom glædeligt med deres forældre i hånden og var klar til en gymnastiktime...

Der kommer så en far ind af døren som er lærer på Oliver´s skole, har kun set ham på skolen, kender ham ikke og heller ikke hans navn...

Oliver får øje på ham og udbryder meget højt...

Moar ham der går jeg i bad med på skolen...

Alle kigger på Oliver og manden og Oliver siger så... Moar han hedder Bjørn og det er altså ham jeg går i bad med når vi er til svømning... Han hjælper os med tøjet og badet og når vi så går ind i svømmehallen, ja så svømmer jeg med Gitte...og så bader jeg bagefter med ham Bjørn igen...

Nej hvor vi grinte alle mand...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

twinboys

twinboys skriver:

Ja ja nu bare helt rolig det er ikke mig...men skulle bare lige fange jer med en overskrift der gjorde jer nysgerrige...

Vi dvs. gemalen og jeg har startet et gymnastikhold op i Haderslev gymnastik forening... Og selvfølgelig går vores egne børn også på dette hold...og vi har 3 hjælpeinstruktører

Det var så første gang igår og 30 børn kom glædeligt med deres forældre i hånden og var klar til en gymnastiktime...

Der kommer så en far ind af døren som er lærer på Oliver´s skole, har kun set ham på skolen, kender ham ikke og heller ikke hans navn...

Alle kigger på Oliver og manden og Oliver siger så... Moar han hedder Bjørn og det er altså ham jeg går i bad med når vi er til svømning... Han hjælper os med tøjet og badet og når vi så går ind i svømmehallen, ja så svømmer jeg med Gitte...og så bader jeg bagefter med ham Bjørn igen...

Majbritt

hov det blev da lidt småt det sidste nå pyt i må frem med luppen

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Majbritt

Fnis altså....

Tror da helt klart vi skal finde en middag sammen... Julie og så jeres drenge sammen... Julie er så kær når hun er sammen med andre børn og prøver på at snakke med dem.... :)

Anmeld

9. september 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Fnis altså....

Tror da helt klart vi skal finde en middag sammen... Julie og så jeres drenge sammen... Julie er så kær når hun er sammen med andre børn og prøver på at snakke med dem....

smiler ja det må vi da....

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

twinboys skriver:

smiler ja det må vi da....

Majbritt

Ja sq da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.