Lillepigen 27+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2010

VIPpigen

Så rundede vi også 27, og kun små 13 uger til termin.

Er jeg bare den eneste som er lille om morgenen, og giga om aftenen?? Syntes maven er tilpas om morgenen når jeg står op, men i løbet af dagen bliver jeg bare mere og mere oppustet. Har nu flere gange om eftermiddagen fået spørgsmålet om jeg venter mere end en, eller også om jeg har taget 20 kg på??

Passer dog stadig mine bukser, de der skal knappes skal bare knappes op når jeg sidder ned i længere perioder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Shibby

Du er altså ikke stor og nej. Du ligner ikk en med tvillinger. Og nej. Ligner ikk du har taget 20 kg på! ^^

Anmeld

10. september 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Du er altså ikke stor og nej. Du ligner ikk en med tvillinger. Og nej. Ligner ikk du har taget 20 kg på! ^^

Mange tak. Er da glad for jeg ikke ser så stor ud endnu. Men syntes det er noget mystisk noget at spørge om, om vi venter tvillinger Lasse ville dø hvis der var 2 derinde

Anmeld

11. september 2010

Trolde_mor

Sikke en fin mave du efterhånden har søde

Syntes let man kunne føle sig oppustet om aftenen (er så stor nu, så nu er der næsten ikke nok plads til at føle sig oppustet.. griner )

Det med tvillinger har jeg selv hørt fra mnage og hørt mange sige til andre. Folk siger det altid for sjov syntes jeg, så tror ikke du skal tage det så seriøst Det er bare lidt kærligt drilleri

Ligesom de til scanninger siger, skal vi se om der gemmer sig to?

Når folk spøger giver jeg altid lidt igen og siger at ikke denne gang, dem tager vi næste gang Eller "Nej.. vi starter lige med et prøveklud" hehe...

Kæresten herhjemme ville da nok også gå til, i hvert fald i starten hvis vi ventede tvillinger hehe..

Anmeld

13. september 2010

Rsa

Ej, altså....

Den lille mave du render rundt med rummer da hverken tvillinger eller syner af en der har taget 20 kg på!

Jeg er selv anden gangs fødende, har taget 6,5 kg på og er 26 + 2 uger henne - jeg får stilt de samme spørgsmål og jeg er meget større end du.

Så ro på - din mave er lille og fin

Der ville vel også være noget galt hvis maven nu ikke voksede

Det er en naturlig del af det at være gravid og vi er alle garvide på hver vores måde

Vh. Rsa 26 +2

Anmeld

13. september 2010

VIPpigen

Rsa skriver:

Ej, altså....

Den lille mave du render rundt med rummer da hverken tvillinger eller syner af en der har taget 20 kg på!

Jeg er selv anden gangs fødende, har taget 6,5 kg på og er 26 + 2 uger henne - jeg får stilt de samme spørgsmål og jeg er meget større end du.

Så ro på - din mave er lille og fin

Der ville vel også være noget galt hvis maven nu ikke voksede

Det er en naturlig del af det at være gravid og vi er alle garvide på hver vores måde

Vh. Rsa 26 +2

Mange tak, altså tænkte også at det vel er forskelligt hvor stor man bliver. Men tror det er fordi folk der er kommet med de kommentar har samlignet mig med min svigerinde som er 4 uger længere henne end jeg. Hun er spinkel af bygning, og venter sin nummer 2, hun har taget 5-7 kg på, og det eneste du kan se på hende er maven.
Jeg har taget mere på omkring røven pænt sagt end på maven, men har også taget 10 kg på indtil nu. Og så er jeg begyndt at få vand i kroppen. Men er da glad for jeg ikke ser så stor ud alligevel endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.