arh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Anonym trådstarter

hej

har en datter der lige for tiden, KUN kan bruge sin mor! sin far er bare ikke god nok, .. hun skriger og skriger når han tager hende, og så bliver han mere irreteret. og jeg har jo nogle ting jeg skal ha ordnet om dagen, hvor han skal tage hende.

hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

hej

har en datter der lige for tiden, KUN kan bruge sin mor! sin far er bare ikke god nok, .. hun skriger og skriger når han tager hende, og så bliver han mere irreteret. og jeg har jo nogle ting jeg skal ha ordnet om dagen, hvor han skal tage hende.

hvad skal jeg gøre?

Tjaaa. Det er nok bare en fase Har hørt om mange børn der har det sådan i perioder. Jeg har en datter der hænger på mig 24/7, da jeg er alene med hende og hun ikke ser sin far for tiden. Hvad skal jeg gøre?  Jeg kunne ikke lade være. Sorry

Anmeld

9. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

hej

hvad skal jeg gøre?

Det går vist under dæknavn; morsyge..

Herhjemme er det dog omdøbt til; morglad...

Måske hun kan mærke du har travlt og derved 'hænger' mere på dig.

Sådan er de af og til.  

Frederic er lige blevet 2 år og han stadig godt blive morglad og til tider er han farglad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.