Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ZamanogDania skriver: Okey det siger vi.Hvis du regner den nye sæt med fra name it. hvad vil du have så?En god pris.
Okey det siger vi.Hvis du regner den nye sæt med fra name it. hvad vil du have så?En god pris.
det kan du få med for 70,-
så 290,- ialt incl porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mp74 skriver: det kan du få med for 70,- så 290,- ialt incl porto
ZamanogDania skriver: Jeg har lige tænkt over. Jeg vil kun have fra hallo kitty sommerdragterne, shortdragt og Nattøj sæt. Også alle de andre ting jeg skrev. Dvs. Den nye name it sæt og de andre tre sæt fixoni. Skriv prisen også send din konto oplysninger privat:-)
Jeg har lige tænkt over. Jeg vil kun have fra hallo kitty sommerdragterne, shortdragt og Nattøj sæt. Også alle de andre ting jeg skrev. Dvs. Den nye name it sæt og de andre tre sæt fixoni. Skriv prisen også send din konto oplysninger privat:-)
jeg er lidt i tvivl om det 3. fixoni sæt?
der er de 2 lyserøde - hvilket tænker du mere?
mp74 skriver: jeg er lidt i tvivl om det 3. fixoni sæt? der er de 2 lyserøde - hvilket tænker du mere?
230,- incl porto?
Hvis ikke det er for besværligt kan dem der vil maile billederne ikke også sætte dem ind her, så vi andre kan kigge med.
ida
op igen
op op
Samlet pris for dette:
Bukser str 80 (store), aldrig brugt 50,-
Friends spencer str 86 35,-
Name It bukser med foer str 86 30,-
Puma joggingbukser str 86 20,-
mp74 skriver: Fixoni Vatteret jakke/trøje str 7460,-Fixoni nederdel str 7435,-Helt ny Little one kjole str 74. Lilla30,-
Fixoni Vatteret jakke/trøje str 7460,-Fixoni nederdel str 7435,-Helt ny Little one kjole str 74. Lilla30,-
hvad skal du ha for fixoni jakken i porto??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128