8+0:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.994 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Valle81

Hejsa:0)

Har idag været til scanning - er så heldig at have en mor der arbejder på kvindeafdelingen på et sygehus ( der hvor de scanner ) og har søreget for at jeg lige kunne få et tidligt smugkig derind i maven:0)

Så idag kl 0830 kom jeg til - og der var sørme en lille livlig reje. Der var fin hjerteblink og den lå trygt og godt i livmoderen. Alt så fint ud som det nu skal og ud fra hvad man kan se på sådan en lille reje. Den målte 17 millimeter hvilket svarer perfekt til 8+0 - som jeg også selv havde regnet ud på baby.dk´s terminsberegner:0)

Dejlgit at få bekræftet og sat billed på - har sku levet lidt i en bobbel om at det hele bare var en drøm:0) Men nu er det meget mere virkeligt:0)

Nu skal der spises en masse økologisk chokoladeis - nam nam.

Kan i have en dejlig dag

Knus

Christina 8+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

AA10

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Har idag været til scanning - er så heldig at have en mor der arbejder på kvindeafdelingen på et sygehus ( der hvor de scanner ) og har søreget for at jeg lige kunne få et tidligt smugkig derind i maven:0)

Så idag kl 0830 kom jeg til - og der var sørme en lille livlig reje. Der var fin hjerteblink og den lå trygt og godt i livmoderen. Alt så fint ud som det nu skal og ud fra hvad man kan se på sådan en lille reje. Den målte 17 millimeter hvilket svarer perfekt til 8+0 - som jeg også selv havde regnet ud på baby.dk´s terminsberegner:0)

Dejlgit at få bekræftet og sat billed på - har sku levet lidt i en bobbel om at det hele bare var en drøm:0) Men nu er det meget mere virkeligt:0)

Nu skal der spises en masse økologisk chokoladeis - nam nam.

Kan i have en dejlig dag

Knus

Christina 8+0

ej hvor spændene stort tillykke

Anmeld

9. september 2010

mamalicious

Tillykke med den livlige reje !!! - og skønt med en mor, der liiige kan fixe sådan noget

Blev helt rundt på gulvet , da jeg læste det...

Da jeg ikke synes det var lang tid siden, du havde født lille Anton. - Det bliver Anton glad for... - en lillen, så tæt på. De skal nok få super glæde at hinanden !!!

Anmeld

9. september 2010

Tulle28

Hvad snakker hun om, tænkte jeg lige da jeg så dit indlæg - men så kom jeg i tanke om at du jo ER gravid igen he he:-)

Tillykke igen - jeg bliver faktisk lidt misundelig, savner min dejlige, runde mave og at mærke baby møffe rundt derinde:-)

Knus og velbekomme !

Anmeld

9. september 2010

Valle81

mamalicious skriver:

Tillykke med den livlige reje !!! - og skønt med en mor, der liiige kan fixe sådan noget

Blev helt rundt på gulvet , da jeg læste det...

Da jeg ikke synes det var lang tid siden, du havde født lille Anton. - Det bliver Anton glad for... - en lillen, så tæt på. De skal nok få super glæde at hinanden !!!

He he - vidste du det ikke:0)

Har ellers haft mange oplæg oppe om det - det var bestemt ikke planlagt  - opdagede det mens vi var på sommerferie.

Puha - vi blev stille og overvejde længe - men besluttede os at glæde os over vores gode fertilitet og beholde det lille vidunder:0)

Det er monster pisse hårdt - er så træt ZZZZZZZZZZZZZzzzz og har kvalme dagen lang - men det får jo sin ende:0)

Anmeld

9. september 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Hvad snakker hun om, tænkte jeg lige da jeg så dit indlæg - men så kom jeg i tanke om at du jo ER gravid igen he he:-)

Tillykke igen - jeg bliver faktisk lidt misundelig, savner min dejlige, runde mave og at mærke baby møffe rundt derinde:-)

Knus og velbekomme !

he he:0) ja den er sku go nok:0) og taaaaaaaaaaaaaak:0)

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Det er jo fantastisk Søde...

Så dejligt at høre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.