vi vil gerne giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2010

minviktor

hej vi er et kæreste par som rigtig gerne vil giftes men vi går begge sygemeldt og har ikke rås til festen.

npogen foreslag til hvordan vi kan skaffe ting tiol festen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Hvem?

minviktor skriver:

hej vi er et kæreste par som rigtig gerne vil giftes men vi går begge sygemeldt og har ikke rås til festen.

npogen foreslag til hvordan vi kan skaffe ting tiol festen???

Hvis vi vil banke en fest op her, gør vi sommetider uden nogen anledning, så gør vi tit sådan:

Selvfølgelig inviter dem i vil ha' med, og skriv på invitationen at de hver især skal medbringe en ret til 4 personer, service og drikkevare.

Sådan holder vi tit fester herude på landet og det er altid skide skægt - der er altid noget at vælge imellem af hensyn til maden og det eneste -- dem der holder festen skal stå for er, have/lokale og musik.

Anmeld

9. september 2010

klmf

Hvis festen er meget vigtig, hvorfor så ikke vente til I har sparet op til den? Hvis det er selve ceremonien, der er det allervigtigste, så kan I jo invitere familie og venner med i kirken og så bare en lille frokost eller noget andet let bagefter.

Anmeld

9. september 2010

Hvem?

Nemli, vi vil også rigtig gerne giftes og især nu hvor vi snart har to børn sammen, men da vi heller ikke har råd, må vi vente, ikke fordi det skal være vildt fint og fornemt, men jeg regner kun med at skal giftes denne ene gang og derfor vil jeg gerne have en "ordentlig" fest - så vi blir ikkr gift foreløbig - da alle vores penge pt. går til renovering af vores gård.

Anmeld

18. september 2010

Lone Jakobsen

da vi blev gift var det en stille tur på rådhuset, med en nem frokost og en lækker kage bagefter. til festen var kun de nærmeste familie, og inkl. ringe løb det vel op i 6000 kr.

vi havde frabedt os folks assistance, for da vi ikke havde råd til drømme brylluppet ville vi gerne ha et helt lille og diskret bryllup.

Anmeld

18. september 2010

Meliora

lotchen skriver:

Hvis festen er meget vigtig, hvorfor så ikke vente til I har sparet op til den? Hvis det er selve ceremonien, der er det allervigtigste, så kan I jo invitere familie og venner med i kirken og så bare en lille frokost eller noget andet let bagefter.

Jeg tænkte det samme:-) Vent da til I ikke er sygemeldte mere og har fået sparet op, eller gør det helt diskret uden stor fest:-)

Min kæreste og jeg vil også meget gerne giftes, men har heller ikke råd, så vi venter til min kæreste er færdig med at studere så vi kan holde en ordentlig fest:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.