Meget blandet tøj til mor sælges :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
729 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Milsen82

Hejsa.

Der er allerede blevet tomt lidt ud, men der skulle gernes tømmes endnu mere ud i klædeskabet - der er alt alt for meget.

Så hvis nogen af jer kunne være interesseret sælger jeg meget gerne det hele samlet til en god pris ellers kan det også købes stykvis, dog meget gerne nogle stykker af gangen

Prisen må vi snakke om - send mig evt. en mail:

cclaudell@hotmail.com

Standen på tøjet er nyt, næsten som nyt eller god men brugt. Og langt det meste er str M, ellers nogenlunde svarende dertil - bukserne hedder mest 29 og 30 i livet og ca. 32 i lænden - dog er der også trekvarte i mellem - der kan dog også forekomme en smule i S og L. Mærker er bl.a. diesel, Lipo lipo, Green house, vero moda, Signal, Esprit, Part two osv.

Men spørg endelig og lad os finde ud af noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Milsen82

Slet ingen der kunne være interesseret?

Anmeld

12. september 2010

Milsen82

Tillader mig lige at poppe den op igen, i håb om nogen kunne bruge en masse lækkert tøj  Byd endelig!

Anmeld

16. september 2010

Snefnug1984

Er det en slags poncho eller et sjal på billede 7?

Anmeld

16. september 2010

Milsen82

Hej

Jeg jeg tror nok det kaldes en Poncho - sådan en man tager over hovdet. Såååå smuk og med mange flotte detaljer.

Anmeld

16. september 2010

Mathilde

Kjolen på billede 6, er det en cowboykjole eller hvad er det for noget stof? Og er det med 3/4 ærmer? Str.?

Anmeld

16. september 2010

Milsen82

Ja det er en cowboy kjole fra part two - aldrig brugt, kun prøvet på. Sidder rigtig flot. Str 36, men til den store side synes jeg. Det er en lækker blød kvalitet. Og ja det er med "korte" ærmer

Spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

Milsen82 skriver:

Hej

Jeg jeg tror nok det kaldes en Poncho - sådan en man tager over hovdet. Såååå smuk og med mange flotte detaljer.

Hvad skal du have for den hvis det er? Og har den en bestemt str?

Anmeld

26. september 2010

Milsen82

Nej det er hvis en one sice  Byd.

Anmeld

3. oktober 2010

slettet_7530

Milsen82 skriver:

Hejsa.

Der er allerede blevet tomt lidt ud, men der skulle gernes tømmes endnu mere ud i klædeskabet - der er alt alt for meget.

Så hvis nogen af jer kunne være interesseret sælger jeg meget gerne det hele samlet til en god pris ellers kan det også købes stykvis, dog meget gerne nogle stykker af gangen

Prisen må vi snakke om - send mig evt. en mail:

cclaudell@hotmail.com

Standen på tøjet er nyt, næsten som nyt eller god men brugt. Og langt det meste er str M, ellers nogenlunde svarende dertil - bukserne hedder mest 29 og 30 i livet og ca. 32 i lænden - dog er der også trekvarte i mellem - der kan dog også forekomme en smule i S og L. Mærker er bl.a. diesel, Lipo lipo, Green house, vero moda, Signal, Esprit, Part two osv.

Men spørg endelig og lad os finde ud af noget

og denne også tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.