Når plukveer gør ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.034 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Anonym trådstarter

jeg har de sidste mange dage haft plukveer..

og ja nu er de begyndt at gøre ondt... så ondt at de faktisk næsten tager pusten fra mig..

men de gør ikke vee ondt.. må ærligt indrømme at jeg er ved at være bange da jeg kun er i uge 27..

nogen der har prøvet det..? og som kan fortælle mig hva jeg skal gøre...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

quar20

Jeg ville ringe på fg - og snakke med de prof..!! De ved lidt mere end jeg gør..!!

Og du er bestemt ikke til gene hvis du tænker det..!! Bedre ringe en gang for meget end en gang for lidt..!

Anmeld

8. september 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

jeg har de sidste mange dage haft plukveer..

og ja nu er de begyndt at gøre ondt... så ondt at de faktisk næsten tager pusten fra mig..

men de gør ikke vee ondt.. må ærligt indrømme at jeg er ved at være bange da jeg kun er i uge 27..

nogen der har prøvet det..? og som kan fortælle mig hva jeg skal gøre...?

Altså mine plukveer har gjort ondt fra starten, er nu i uge 37.
Er der noget regelmæssigt over dem?
Syntes da du skal ringe på fødegangen, hellere eén gang for meget, så du kan blive tryg.

Anmeld

8. september 2010

Chr.Kristiansen

Jeg har ikke prøvet det selv, tror jeg... men hvis de gør så ondt at de tager pusten fra dig så synes jeg helt klart at du skal prøve at ringe til FG og høre hvad de siger til det... Det kan jo være at de har en forklaring på det og ellers kommer du ned og bliver tjekket...

krydser fingre for at alt er som det skal være....

Anmeld

8. september 2010

Muffinmus

Hmm, de fleste af mine plukvver tog også pusten fra mig, sådan ret ubehageligt. Ikke ONDT som i fuck av, men mere osm i avs, pruuust:-)

Og det blev mere og mere for hver uge indtil fødslen:-) Min læge er ikke typen der bare sygemelder pga plukveer, så hun sagde det var ok, og fødte da også kun 40+0 den ene gang og 38+0 den anden gang. Så for mig havde det intet at sige. men du kan jo bare blive undersøgt, er du forkortet eller lign kan de jo se det:-9

I øvrigt kom mine også meget regelmæssigt fra uge 34 ...tit hver aften med 5 min i mellem..men det var IKKE veer og derfor var jeg sådan sset ikke synderligt bekymret:-)

Men er du nervøs kan de altid lige tage et kik dernede og se om alt er ok:-9

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

ved at det ikke er veer for de er bestemt ikke real mæssige.. og de gøre heller ikker %/"&#"/& ondt.. men bare sådan puha ondt..

men ja under min første graviditet havde jeg slet ikke plukveer.. så nok derfor jeg er sådan lidt nervøs..  men tror bare det er mig der skal vende mig til det..

men tager de til må jeg nok heller få ringet..

Anmeld

8. september 2010

Marco2

Slappe af - slappe af og slappe af

Så skulle det gerne gå over. Hvis du begynde at få regelmæssige plukveer og har det i, men er jeg mere end 10 timer, bør du ringe på fødegangen.

Så det er ned at ligge

AG

Anmeld

9. september 2010

TbCp

Jeg blev indlagt og fik en vehæmmende pille, jeg tror det var omkring uge 25, da mine plukveer kom ofte og gjorde ondt.... den dag jeg blev indlagt kom de med under 5 min. mellemrum i flere timer...
Blev sygemeldt resten af graviditeten pga. risiko for for tidlig fødsel, og fik besked på at holde mig i RO

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Synes da helt klart at du skal ringe til FG og høre....

Har hørt flere sige at plukveer ikke må gøre ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.