Scanning uge 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2010

kristinards

Hej.

Jeg har været ved jordemoder idag som sendte mig på fødegangen til tjek, bare for at være sikker på det hele er som det ska være.

De tilbød mig en scanning her en af dagene, og det siger jeg selvfølgelig ikke nej til  

Er der nogen der har fået en scanning så sent i graviditeten?

Kan man overhovedet se ansigtet når det står fast i bækkenet?

Ville da gerne se om jeg lige ku få lov at smugkigge lidt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Kvindemin

kristinards skriver:

Hej.

Jeg har været ved jordemoder idag som sendte mig på fødegangen til tjek, bare for at være sikker på det hele er som det ska være.

De tilbød mig en scanning her en af dagene, og det siger jeg selvfølgelig ikke nej til  

Er der nogen der har fået en scanning så sent i graviditeten?

Kan man overhovedet se ansigtet når det står fast i bækkenet?

Ville da gerne se om jeg lige ku få lov at smugkigge lidt  

Det ved jeg egentlig ikke, men mom det hele ikke er så stort at man ikke rigtig kan  tyde hvad der er hvad? Spændende, glæder jeg mig til at hører om.
Men hvordan kan det være - hvorfor skulle alt ikke være normalt?

Knus

Anmeld

8. september 2010

XXSS

Jeg tror, at det er begrænset, hvor meget du kan se.. baby er meget stor på det tidspunkt og fylder næsten det hele ud.. Men ja sagde de ikke hvorfor de ville skanne efter? Har ikke selv prøvet det helt så sent.. Men med vores den største gik blev vi skannet på grund af en mislyd ved hjertet og det skal lige siges, at alt er som det skal være i dag..  og der var hun så stor at vi ikke rigtig kunne se noget.

Anmeld

8. september 2010

kristinards

Chritinap skriver:

Det ved jeg egentlig ikke, men mom det hele ikke er så stort at man ikke rigtig kan  tyde hvad der er hvad? Spændende, glæder jeg mig til at hører om.
Men hvordan kan det være - hvorfor skulle alt ikke være normalt?

Knus

Det skulle det os gerne da!  

Det er bare fordi hun er lidt lille i forhold til gennemsnittet, det har jordemoder sagt længe, men hun syns ikk rigtig hun kunne mærke hun var vokset siden sidste uge, så hun ville gerne lige ha andre til at se på det, for at være sikker på at der ikk var noget med at moderkagen var blevet sløv eller der ikk var vand nok eller andet der ku gøre hun ikk havde det super derinde.

Fik kørt sån en strimmel og der var slet ikk noget at bekymre sig om, men de ville gerne gi mig den scanning alligevel.

Jeg håber de ringer med en tid imorgen, for vil jo gerne høre det hele er som det ska være, selv om jeg virkelig prøver ikk at bekymre mig, for det hele så jo fint ud.

Men ville jo ikk gøre noget hvis jeg lige ku få lov at se hende lidt inden tid  

Men kan godt se hun nok er for stor, desværre  

Anmeld

8. september 2010

kristinards

Tanja78 skriver:

Jeg tror, at det er begrænset, hvor meget du kan se.. baby er meget stor på det tidspunkt og fylder næsten det hele ud.. Men ja sagde de ikke hvorfor de ville skanne efter? Har ikke selv prøvet det helt så sent.. Men med vores den største gik blev vi skannet på grund af en mislyd ved hjertet og det skal lige siges, at alt er som det skal være i dag..  og der var hun så stor at vi ikke rigtig kunne se noget.

Øv øv.

Men dejligt at der ikk var noget alvorligt med din alligevel.

Var det ved den strimmel de fandt den mislyd?

Anmeld

8. september 2010

XXSS

kristinards skriver:

Øv øv.

Men dejligt at der ikk var noget alvorligt med din alligevel.

Var det ved den strimmel de fandt den mislyd?

Nej det var faktisk jordmoderen i omkring 20. uge og så blev vi sendt til hjerteskanninger m.m. så man var sku lidt halv nervøs.. og så gik vi jævnligt til kontrol, faktisk hver uge - så det var lidt hårdt. men hun har bare et ekstra hjerteslag, noget hun vokser fra så det var heldigvis ikke alvorligt.

Anmeld

8. september 2010

kristinards

Tanja78 skriver:

Nej det var faktisk jordmoderen i omkring 20. uge og så blev vi sendt til hjerteskanninger m.m. så man var sku lidt halv nervøs.. og så gik vi jævnligt til kontrol, faktisk hver uge - så det var lidt hårdt. men hun har bare et ekstra hjerteslag, noget hun vokser fra så det var heldigvis ikke alvorligt.

Lyder hårdt.

Godt det er noget hun ka leve med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.