tremmeseng til junior seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2010

NatasjaL

jeg har en datter, der bliver 2 d. 1 december, som kommer over i en junior seng i weekenden.

ville lige høre hvornår jeres kom fra tremmesengen og over i en junior seng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

NatasjaL

9. september 2010

Joan ( Smallie )

Niels var 18 måneder for der kunne han komme over kanten af tremmesengen og Anne er nu 18 måneder men stadig i tremmeseng for mener ikke hun helt er klar endnu men hun kommer nok over lige om lidt.

For begge gælder at de kommer over i en voksen seng med det samme

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

NatasjaL skriver:

jeg har en datter, der bliver 2 d. 1 december, som kommer over i en junior seng i weekenden.

ville lige høre hvornår jeres kom fra tremmesengen og over i en junior seng?

lucas er ikke kommet i junior seng endnu s;. tror alderen er meget normal omkring tre års alderen mus. så vi skal ha fat i en i næste mdr, eller november :]'.

Anmeld

9. september 2010

NatasjaL

MortilMogL skriver:

lucas er ikke kommet i junior seng endnu s;. tror alderen er meget normal omkring tre års alderen mus. så vi skal ha fat i en i næste mdr, eller november :]'.

okay, vi skal have en til victoria imorgen

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

NatasjaL skriver:

okay, vi skal have en til victoria imorgen

dejligt skat :i.  - er ret sikker på lucas heller ikke forstår helt iden i det når han får en, tror det bliver nogen lange aftner, indtil han har vendt sig til at blive liggende.

Anmeld

9. september 2010

NatasjaL

MortilMogL skriver:

dejligt skat :i.  - er ret sikker på lucas heller ikke forstår helt iden i det når han får en, tror det bliver nogen lange aftner, indtil han har vendt sig til at blive liggende.

ja, der er victoria heldigvis rigtig god til at komme i seng, trods hun kun snart bliver 2.

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

NatasjaL skriver:

ja, der er victoria heldigvis rigtig god til at komme i seng, trods hun kun snart bliver 2.

ja, tror også det har meget at sige at hun er så stille og forsigtig . hun er da en af de dejligste prinsesser jeg nogen sinde har set, så rolig osv, men tror også vi sku ha gjort det dengang så han havde været van til det fra start, men nu må vi ta det som det kommer.

Anmeld

9. september 2010

Karo

Jeg har lige rykket Marcus over og han er lige blevet 2 år. Det gik helt fint uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.