NF imorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

C-Posey

SoffiLine skriver:

Jeg bor også i Fredericia, men skal scannes i Kolding.

Nå, men hvis jeg kun kan få en med ind bliver det selvfølgelig faderen

Men jeg ville måske dukke op alle 3, og så håbe på de ikke siger noget  kender indtil flere der har været mere end kun mor og far inde og se scanning. Så ville da helt klart bare tage chancen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det blev vidst lavet om kort efter vi var til scanning.... men de er nu også søde i Kolding

jeg tror helst de ser der kun er dig og een mere.... selvfølgelig får man lov hvis der også er en søsken til barnet jo:0)

De er rigtig søde i Kolding, men de scanner nu stadig i Fredericia '

Nå, men håber på det bedste imorgen, uanset hvad glæder jeg mig helt vildt!

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

SoffiLine skriver:

De er rigtig søde i Kolding, men de scanner nu stadig i Fredericia '

Nå, men håber på det bedste imorgen, uanset hvad glæder jeg mig helt vildt!

nårh okay, så var det nok mig der misforstod noget dengang:0)

men i alt fald, så synes jeg da bare du skal tage dem med du gerne vil have med ind... jeg er næsten sikker på at hvis du spørg pænt kan du godt få to med ind:0)

Anmeld

8. september 2010

SoffiLine

Camilla4573 skriver:

Men jeg ville måske dukke op alle 3, og så håbe på de ikke siger noget  kender indtil flere der har været mere end kun mor og far inde og se scanning. Så ville da helt klart bare tage chancen

Tager også chancen, det er min mor der skal køre, da hverken Danny eller jeg har kørekort endnu.

Men de ved også godt på sygehuset at jeg er i den situation hvor jeg har brug for ekstra meget støtte osv, så håber de begge får lov at komme med ind.

Anmeld

8. september 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

nårh okay, så var det nok mig der misforstod noget dengang:0)

men i alt fald, så synes jeg da bare du skal tage dem med du gerne vil have med ind... jeg er næsten sikker på at hvis du spørg pænt kan du godt få to med ind:0)

Det er vidst også kun 1 eller 2 gange i ugen de scanner i Fredericia nu

Det vil jeg gøre Tror nu ik det blir et problem, de er bare SÅ søde i Kolding. Men ville bare lige høre alligevel

Anmeld

8. september 2010

C-Posey

SoffiLine skriver:

Tager også chancen, det er min mor der skal køre, da hverken Danny eller jeg har kørekort endnu.

Men de ved også godt på sygehuset at jeg er i den situation hvor jeg har brug for ekstra meget støtte osv, så håber de begge får lov at komme med ind.

Rigtig god fornøjelse imorgen  Det er den fedeste oplevelse!!

Camilla 25+3

Anmeld

8. september 2010

AnneBJ

Jamen stod det ikke i dit brev fra sygehuset? Det stod i mit, og det er jo også i Kolding. Kan dog ikke huske den præcise formulering, da jeg kun skal have min kæreste med, og derfor ikke har hæftet mig ved hvor mange voksne der må deltage. Men der stod også at du skal sørge for blæren er fyldt, samt hvordan du finder derhen osv..?

Anmeld

8. september 2010

SoffiLine

AnneBJ skriver:

Jamen stod det ikke i dit brev fra sygehuset? Det stod i mit, og det er jo også i Kolding. Kan dog ikke huske den præcise formulering, da jeg kun skal have min kæreste med, og derfor ikke har hæftet mig ved hvor mange voksne der må deltage. Men der stod også at du skal sørge for blæren er fyldt, samt hvordan du finder derhen osv..?

Har slet ikke fået brev fra sygehuset. De ringede til mig med en tid

Anmeld

8. september 2010

SoffiLine

Camilla4573 skriver:

Rigtig god fornøjelse imorgen  Det er den fedeste oplevelse!!

Camilla 25+3

Tusind tak

Glæder mig også rigtig meget 

Anmeld

8. september 2010

AnneBJ

SoffiLine skriver:

Har slet ikke fået brev fra sygehuset. De ringede til mig med en tid

nåh ja så har du jo ikke kunne læse det Så ville jeg troppe op med både mor og Danny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.